Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Jack of Sound

Track(s): Machine

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is als het goed is Jack of Sound - Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Dit is als het goed is Jack of Sound - Machine.

Correct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mid is leuk met die geluidjes, maar waarom nou zo'n happy climax :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 02:49 
 

tomac schreef:
mid is leuk met die geluidjes, maar waarom nou zo'n happy climax :cry:


Omdat mensen dat vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijke blikkerige kut kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat stuk op 2:56 doet me denken aan de muziek als Super Mario achterop Yoshi zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
Dat stuk op 2:56 doet me denken aan de muziek als Super Mario achterop Yoshi zit

http://www.youtube.com/watch?v=1QmaujKyQjo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Wat een lelijke blikkerige kut kicks.


Met die kicks zit het wel goed hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is jouw mening, niet de mijne :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Die mid-intro is echt heerlijk, nondeju zeg! Die kicks ook.
Maar de climax (die er overigens totaal niet bij past ..), verpest de hele track voor mij.
Melodie die niet aanslaat, en die pitchkicks klinken nogal lelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 13:06 
 
Hardtraxx Addict


@21:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Niet wat ik gewend ben van Jack Of Sound helaas :( Kicks zijn ook niet al te best..

Die Bumaye Audiofreq Remix die daarvoor kwam is wel genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid intro is wel oke, maar de rest vind ik een stuk minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, zeker niet zijn beste plaat.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks