Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Jack of Sound

Track(s): Hellraiser

Sample/video:
https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... 717451683/
11:50 (of 3:39 resterend)

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het intro lijkt wel Jumpstyle, de sounds passen niet bij de sfeer van de track vind ik. De climax is een bekende melodie. Ik vind dit erg inspiratieloos, jammergenoeg niks voor mij. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw haha, vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:35 
 
Hardtraxxer

Jack of Sound begint saai te worden. Laatste paar tracks weten me niet meer te bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar blijven die opvolgers van Starlight.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 22:20 
 

Maximum schreef:
Het intro lijkt wel Jumpstyle


Mooi toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Originele melodie is van Edvard Grieg - In The Hall Of The Mountain King. Is ook in het verleden al vaak geremixed geloof ik.

https://www.youtube.com/watch?v=xrIYT-MrVaI

Vind het wel typisch bij JoS passen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet goed wat ik er van moet vinden, het klinkt wel leuk maar het pakt me nog niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Maximum schreef:
Het intro lijkt wel Jumpstyle


Mooi toch

Discutabel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Jack of Sound begint saai te worden. Laatste paar tracks weten me niet meer te bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 19:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
Originele melodie is van Edvard Grieg - In The Hall Of The Mountain King. Is ook in het verleden al vaak geremixed geloof ik.

https://www.youtube.com/watch?v=xrIYT-MrVaI

Vind het wel typisch bij JoS passen dit

Juggernaut - Ruffneck rules the artcore scene is een mooi voorbeeld van dezelfde melodie.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks