Het verschil is een stukje zippyshare.Gangsterdwerg wrote:En wat is het verschil met een HQ preview of een livesetrip? Het is geen downloadlink dan kan je het toch op youtube laten horen?Khadber wrote:Voor de duidelijkheid: links naar een stukje CD gaan we hier niet posten.
Related topics
- View the latest post: Jack Of Sound - Eternal Night (FUSION138)
- View the latest post: Jack Of Sound & Delete - Double Damage (Jack Of Sound Double Damage Edit)
- View the latest post: Brennan Heart & Wildstylez - We Are Eternal (I AM HARDSTYLE Eternal 2025 Anthem)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023

Vind deze helaas een stuk minder sterk dan You're Next of Kayleeghs Nightmare. De synths geven de track een hele originele sfeer mee, maar kan me niet pakken. Het deuntje heeft ook een te hoog piraten-gehalte...
Sorry maar melodie is wel erg gebroeders ko-achtig. Doe mij maar Kayleigh's nightmare etc.
Excuses niet aanvaard. Slaat nergens op imoSquid wrote:Sorry maar melodie is wel erg gebroeders ko-achtig.
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
nogal 1tonig en zaai imo
Nogal geniaal hoe de melodie zich gedurende dit nummer steeds verder opbouwt 
Hulde voor de diversiteit in zijn nummers! Vind deze ietwat minder dan zijn eerder nummers, maar het geeft wel aan dat JoS ook wat rustigere en commerciƫlere nummers kan produceren. Nice!
hele dikke Artwork weer zeg
ben de plaat zelf meer gaan waarderen als eerst, vet hoe de melo heletijd wordt opgebouwt en dan de uiteindelijke climax komt
kicks zijn ook lekker
toch weer vette plaat van JOS
ben de plaat zelf meer gaan waarderen als eerst, vet hoe de melo heletijd wordt opgebouwt en dan de uiteindelijke climax komt
kicks zijn ook lekker
toch weer vette plaat van JOS
Weer een dikke artwork, maar de track spreekt me niet echt aan, jammer 
Hele vette album art, maar de track kan me tot nu toe niet boeien
XtD wrote:Wel weer erg zieke artwork