Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Jack Of Sound

Track(s): Another Ghost Story

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=10153001967543796
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gruwelijk baas die hele droge climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:28 
 

diee eerste climax :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigenlijk vrij abrupt er in komen, klinkt niet helemaal lekker ofzo. Die tweede climax vind ik veel gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:44 
 
Hardtraxx Addict

Heet JoS- another ghost story
Bron: fb JoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:57 
 

wootum schreef:
Ik vind hem eigenlijk vrij abrupt er in komen, klinkt niet helemaal lekker ofzo. Die tweede climax vind ik veel gaver.


Inderdaad,

Alweer een anti-climax, terwijl de originele melodie zo ontzettend gaaf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:13 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Wat gruwelijk baas die hele droge climax :loving:


Dit! wat een lekkere tracks maakt die man ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
wootum schreef:
Ik vind hem eigenlijk vrij abrupt er in komen, klinkt niet helemaal lekker ofzo. Die tweede climax vind ik veel gaver.


Inderdaad,

Alweer een anti-climax, terwijl de originele melodie zo ontzettend gaaf is.

Precies dezelfde fout die hij met You're Next 2013 maakte imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat zeg heerlijk, melodie is idd erg lekker. En tsja, anti gaat live nog steeds als een raket, maar was niet noodzakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tweede climax vind ik wel lekker en heeft lekkere drive. ^^ De eerste climax daarentegen vind ik leeg en saai. Das Weite vind ik een vette plaat, maar dat truucje doet het niet goed in dit nummer vind ik. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo die is dik. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Die sfeer die Jack Of Sound neer kan zetten in tracks mis ik echt te veel in de huidige hardstyle. Lekker dat duistere. Maar idd, die melodie had hij ook gewoon mogen gebruiken. Heerlijke melodie.

Maar eigenlijk is dit gewoon weer een edit toch? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
wootum schreef:
Ik vind hem eigenlijk vrij abrupt er in komen, klinkt niet helemaal lekker ofzo. Die tweede climax vind ik veel gaver.


Inderdaad,

Alweer een anti-climax, terwijl de originele melodie zo ontzettend gaaf is.


Luister dan het origineel als je de melodie wil horen? Eerste climax is echt moddervet. Zou ik wel eens snel live willen horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste climax, heerlijk zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 12:40 
 
Hardtraxxer

Allejezus wat een plaat. Tijd geleden dat kippenvel heb gehad van een HS track. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft wat weg van Octavius Augustus, hij had alleen die melodie wel door mogen zetten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
wootum schreef:
Ik vind hem eigenlijk vrij abrupt er in komen, klinkt niet helemaal lekker ofzo. Die tweede climax vind ik veel gaver.


Inderdaad,

Alweer een anti-climax, terwijl de originele melodie zo ontzettend gaaf is.

Precies dezelfde fout die hij met You're Next 2013 maakte imo...


Die edit vond ik juist een verfrissend, net zoals deze. Die screeches van Jack Of Sound vind ik erg fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=10153001967543796
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Moet denk ik, net als bij de You're Next edit, even bij mij groeien. Heerlijk hoe vol de melodie is en ook fijn hoe hij terug komt in de climax, maar ben toch nog niet helemaal overtuigd. Kicks klinken niet fijn in de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 15:41 
 
Hardtraxxer

Kut facebook dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



@36:26
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks