Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Jack of Sound

Track(s): 911

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=89 ... =2&theater

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zit wel een flinke bak drive in denk ik zo :woot:
jammer dat er tegenwoordig niet zoveel meer uit previews van djs op te maken is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 00:15 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
zit wel een flinke bak drive in denk ik zo :woot:
jammer dat er tegenwoordig niet zoveel meer uit previews van djs op te maken is..


Nou maat ik hoor ook wel dat tie dik is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me denken aan een andere track van hem..


(Vocals komen van AC black flag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:58 
 
Hardtraxxer

Tzoine schreef:
Doet me denken aan een andere track van hem..


(Vocals komen van AC black flag)


kaylees nightmare en das weite land in elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolution Remix, Kaylees Nightmare & Das Weite land in elkaar ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai zeg.. teveel van deze tracks gehoord laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Versnelling in 2e climax klinkt op het eerste gehoor niet heel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 05:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor weer lekker, hoop alleen wel dat hij er weer een lekkere melodie in stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Ben benieuwd!!
Kan de tracks van JoS altijd wel waarderen ^^ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bump
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Bump

Waarom? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Waarom? :x

Hij heeft de OP wat aangepast volgens mij.

Edit: toch deels juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat deze dicht is en we nu hier verder kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Omdat deze dicht is en we nu hier verder kunnen :P

Snap niet helemaal waarom je er dan een bump nodig is, maar oké :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de meeste JoS platen zeer fijn weg luisteren en dat is deze keer ook niet anders. Lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er anders weer een nieuw topic geopend word? Denk nou eens na.. Hij heeft toch ook een nieuw filmpje toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer fijn! Jack of Sound doet het eigenlijk altijd goed bij mij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel goed. Inderdaad veel oudere sounds gebruikt, maar vind dat hier eigenlijk niet zo erg. Kick lijkt ook weer sterk te zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Vind toch wel een erg lekkere track hor :woot: Hou wel van zijn stijl, kan soms op elkaar lijken maar daar stoor ik mij niet aan!! Weet iemand toevallig wanneer die andere tracks van hem released gaan worden? (kan even niet meer op de namen komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren mogen horen in de kroeg waar JoS draaide. Typische JoS rrack qua feeling. Zelf gaf hij aan een Hardere track te willen maken.

Is aardig gelukt zeg ik Zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel iets weghebben van Seven

OT: Wel een dikke track, met name de drive is heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


vanaf 27:08 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit beetje in hetzelfde straatje liggen als seven. Vind er niet veel aan
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks