Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
A
Artiest: Isaac

Track(s):California Love

Sample/video:
View on YouTube

Wederom een dikke kuttrack van Isaac, de zoveelste achter elkaar dat ik er niet meer raar van opkijk
Last edited by Almighty on 15 Sep 2011 17:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Mid intro klinkt weer heel simpel, weer zo saai als die andere van hem. Climax klinkt volgesn mij nog wel redelijk, alleen wel pitchkicks hoor ik. Moet in hq horen, heb nog geen mening.
E
had zoutzuur erover gegooid ipv deze te draaien op een feest.
>.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
[ ] Vocals geschikt voor een goede hardstyle track.
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
van California Love moet HIJ van afblijven.. ! :nono:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
dylanleijten wrote:van California Love moet HIJ van afblijven.. ! :nono:
idd classieker is dat :nono:
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
rond 0.44 wel een lekkere reverse vind ik dan toch :D
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Nee :/
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
GT500eleanor wrote:Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?
Denk dat dit ook gewoon bij een tooltje blijft hoor :) Vind hem trouwens best grappig :P
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
triest,waar is hij mee bezig?? de zoveelste slechte release achter elkaar! dit gata nergens meer over.. :cry:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vind deze op zich helemaal niet zo slecht, voor zover je er wat van kan horen. Ik vind het wel jammer dat hij zo'n klassieker gepakt heeft, maar op zich klinkt het zover helemaal niet zo beroerd alsof mensen hier zeggen.
Donateur
last seen Aug 2024
GT500eleanor wrote:Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?
True that.
A
TiMOTHYb wrote:
True that.
En Angerfist met alle Eminem vocalen dan? ;)
Donateur
last seen Aug 2024
Almighty wrote: En Angerfist met alle Eminem vocalen dan? ;)
Dat is waar, maar wel even wat anders dan 'California Love'. Spelfout in de TT trouwens. :)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Maestro N wrote:Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.
Welke DJ wil er nou geen hit of bekendheid hebben? :huh:
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ben geen fan van z'n laatste producties, ook dit klinkt niet echt geweldig (van wat ik er van kan horen). Maar wil hem nog wel x in goede kwaliteit horen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Lekker makkelijk scoren weer, Isaac gaat dezelfde kant op als Dov ben ik bang
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Tupac draait zich om in z'n graf...

Weer een typische Isaac track. Vocals die gewoon totaal niet in deze scene passen, slappe reversed bass en een cheesy melodie.
Heb je gvd zo'n gruwelijk mooie studio en krijg je het nog voor elkaar om alleen maar met rotzooi aan te komen
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Nikkel wrote:
Maestro N wrote:Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.
Natuurlijk wil elke Dj dat, bij Isaac heb ik gewoon vaak het gevoel dat het té geforceerd is, met het gebruiken van dit soort all time klassiekers bijvoorbeeld. Een hit scoren moet in mijn ogen geen prioriteit zijn, zoiets moet spontaan komen.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Nikkel wrote:
Thera :P
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Zelfs Thera wil denk ik wel goed scoren of bekendheid werven. Toch leuk als je muziek door veel mensen
goed wordt ontvangen. Maar Thera(cords) stelt andere zaken voorop: Music Produced From The Heart.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik zou geen hitje willen, klassiekers moet je maken. Hitjes vind ik gewoon tracks die makkelijk scoren bij het grote publiek. Bovendien zou het mij geen ene fuck interesseren hoeveel mensen mijn muziek mooi vinden, als het om smaak gaat; als het over kwaliteit gaat, neem ik het wel serieus.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Lyst wrote:Ik zou geen hitje willen, klassiekers moet je maken. Hitjes vind ik gewoon tracks die makkelijk scoren bij het grote publiek. Bovendien zou het mij geen ene fuck interesseren hoeveel mensen mijn muziek mooi vinden, als het om smaak gaat; als het over kwaliteit gaat, neem ik het wel serieus.
Dan no, als je kwalitatief een goede plaat aflevert die gewoon goed is en door de hele scene perfect wordt ontvangen. Dan ben je blij lijkt me, vooral omdat die plaat die je gemaakt hebt je zelf de strot uitkomt omdat je er weken op hebt liggen hameren.
Een beetje erkenning wilt iedereen me dunkt :corn: