Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:53 
 

Artiest: Isaac

Track(s):California Love

Sample/video:



Wederom een dikke kuttrack van Isaac, de zoveelste achter elkaar dat ik er niet meer raar van opkijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid intro klinkt weer heel simpel, weer zo saai als die andere van hem. Climax klinkt volgesn mij nog wel redelijk, alleen wel pitchkicks hoor ik. Moet in hq horen, heb nog geen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:58 
 

had zoutzuur erover gegooid ipv deze te draaien op een feest.
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[ ] Vocals geschikt voor een goede hardstyle track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

van California Love moet HIJ van afblijven.. ! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dylanleijten schreef:
van California Love moet HIJ van afblijven.. ! :nono:

idd classieker is dat :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rond 0.44 wel een lekkere reverse vind ik dan toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:22 
 
Hardtraxxer

Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?

Denk dat dit ook gewoon bij een tooltje blijft hoor :) Vind hem trouwens best grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:23 
 
Hardtraxxer

triest,waar is hij mee bezig?? de zoveelste slechte release achter elkaar! dit gata nergens meer over.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze op zich helemaal niet zo slecht, voor zover je er wat van kan horen. Ik vind het wel jammer dat hij zo'n klassieker gepakt heeft, maar op zich klinkt het zover helemaal niet zo beroerd alsof mensen hier zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?

True that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:02 
 

TiMOTHYb schreef:
GT500eleanor schreef:
Dit zal hij waarschijnlijk toch niet uit mogen geven. Er zitten toch rechten op die vocalen?

True that.

En Angerfist met alle Eminem vocalen dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
En Angerfist met alle Eminem vocalen dan? ;)

Dat is waar, maar wel even wat anders dan 'California Love'. Spelfout in de TT trouwens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Maestro N schreef:
Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.

Welke DJ wil er nou geen hit of bekendheid hebben? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben geen fan van z'n laatste producties, ook dit klinkt niet echt geweldig (van wat ik er van kan horen). Maar wil hem nog wel x in goede kwaliteit horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker makkelijk scoren weer, Isaac gaat dezelfde kant op als Dov ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tupac draait zich om in z'n graf...

Weer een typische Isaac track. Vocals die gewoon totaal niet in deze scene passen, slappe reversed bass en een cheesy melodie.
Heb je gvd zo'n gruwelijk mooie studio en krijg je het nog voor elkaar om alleen maar met rotzooi aan te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 01:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Maestro N schreef:
Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.

Welke DJ wil er nou geen hit of bekendheid hebben? :huh:


Natuurlijk wil elke Dj dat, bij Isaac heb ik gewoon vaak het gevoel dat het té geforceerd is, met het gebruiken van dit soort all time klassiekers bijvoorbeeld. Een hit scoren moet in mijn ogen geen prioriteit zijn, zoiets moet spontaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Maestro N schreef:
Vind het eigenlijk best nog wel leuk klinken, ik heb bij Isaac alleen vaak het idee dat ie te graag een hitje wil scoren.

Welke DJ wil er nou geen hit of bekendheid hebben? :huh:

Thera :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 10:45 
 
Hardtraxx Addict

Zelfs Thera wil denk ik wel goed scoren of bekendheid werven. Toch leuk als je muziek door veel mensen
goed wordt ontvangen. Maar Thera(cords) stelt andere zaken voorop: Music Produced From The Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou geen hitje willen, klassiekers moet je maken. Hitjes vind ik gewoon tracks die makkelijk scoren bij het grote publiek. Bovendien zou het mij geen ene fuck interesseren hoeveel mensen mijn muziek mooi vinden, als het om smaak gaat; als het over kwaliteit gaat, neem ik het wel serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zou geen hitje willen, klassiekers moet je maken. Hitjes vind ik gewoon tracks die makkelijk scoren bij het grote publiek. Bovendien zou het mij geen ene fuck interesseren hoeveel mensen mijn muziek mooi vinden, als het om smaak gaat; als het over kwaliteit gaat, neem ik het wel serieus.

Dan no, als je kwalitatief een goede plaat aflevert die gewoon goed is en door de hele scene perfect wordt ontvangen. Dan ben je blij lijkt me, vooral omdat die plaat die je gemaakt hebt je zelf de strot uitkomt omdat je er weken op hebt liggen hameren.
Een beetje erkenning wilt iedereen me dunkt :corn:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks