Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:47 
 
Hardtraxxer

Artiest: Isaac

Track(s): Believe

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:12 
 
Hardtraxxer

wizzieuploadzz schreef:
Artiest: Isaac

Track(s): TBA

[b]
@8:57 2nd climax part <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje de comeback van Isaac, in mijn ogen. Vast niet de comeback die een aantal andere oudgedienden hadden willen zien, maar ik vind zijn remix van Dash Berlin, Sweetest Sin en deze wel echt lekker en origineel. Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:45 
 
Hardtraxxer

nee dit is nog steeds niet de oude Isaac, dat boutgezang is weer vervelend. Kwam ie maar weer eens op de proppen met tracks als on the edge en dat soort werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:54 
 

Isaac is op de goede weg terug imo, klinkt wel weer lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een bron dat dit Isaac is? :P

Vind er niet zo veel aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer nice! Lekker origineel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
DJ Isaac
Who's ready for my new track 'Believe' on Hardstyle Sessions #43 this Sunday?


Is dus Isaac - Believe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Addict


@00:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van de kick die klinkt alsof ie er geen zin in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:09 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:34 
 
Hardtraxxer

vindt het wel een lekkere plaat :) lead in combinatie met de melodie klinkt nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jammer van de kick die klinkt alsof ie er geen zin in heeft.

Kicks wat beter en het had een lekkere plaat kunnen zijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melo spreekt me wel aan!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Melo spreekt me wel aan!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jammer van de kick die klinkt alsof ie er geen zin in heeft.

Dit idee heb ik überhaupt met al z'n platen van de afgelopen tijd. Het klinkt allemaal zo verschriiiiiiikkelijk standaard. Ach, dat zal toch niet meer veranderen ben ik bang. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister voor het eerst gehoord, sindsdien verliefd geworden op de melo/lead combi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de kick juist wel lekker, goede plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Melo spreekt me wel aan!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:39 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
maar ik vind zijn remix van Dash Berlin... wel echt lekker en origineel.


Origineel? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/isaac-believe-t36404.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks