Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Ironite

Track(s): Sonic Revolution

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ironite kan best een toffe artiest worden, hij moet alleen nog een beetje z'n eigen stijl vinden. Moet vaak aan andere artiesten denken bij z'n nummers. En gebruikt hij dezelfde vocalist als B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

Heeft wel iets weg van B-Front, maar klinkt wel dik ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd. Goede, duistere melodie en die screeches zijn vet. Moest bij de outro wel gelijk denken aan RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere diepe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

ja net zo vet als Ghost Tales :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ironite kan best een toffe artiest worden, hij moet alleen nog een beetje z'n eigen stijl vinden. Moet vaak aan andere artiesten denken bij z'n nummers. En gebruikt hij dezelfde vocalist als B-Front?

Vocals zijn volgens mij van iemand van Hardtraxx, die heeft ze toen ook voor b-front gemaakt, of iig b-front had ze gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel dik! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met alle respect, maar er lopen al mensen te zeuren dat de stijl van Tartaros op die van B-Front lijkt.. dit nummer IS gewoon de stijl van B-Front, inclusief de vocalen die exact dezelfde toon hebben als Inner Creativity :P

Het klinkt wel heel erg dik, en Ironite is wel echt een talentvolle producer, maar ik mis toch wel een eigen stijltje bij hem.. Zo klonk Ghost Tales weer als een RR-plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt vet. :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks