Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 19:28 
 
Hardtraxx Addict



vanaf 53.50 te beluisteren in me podcast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vocals van soundwaves..
klinkt wel erg vet dit ! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:55 
 
Artiest

daveyfct schreef:
vocals van soundwaves..
klinkt wel erg vet dit ! :oh:


Thanks!
Deze vocal is in mijn Studio opgenomen, dus is van onszelf ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daveyfct schreef:
vocals van soundwaves..
klinkt wel erg vet dit ! :oh:

Het beginstuk is nog Soundwaves :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Denza_Official schreef:
daveyfct schreef:
vocals van soundwaves..
klinkt wel erg vet dit ! :oh:


Thanks!
Deze vocal is in mijn Studio opgenomen, dus is van onszelf ;-)


De melodie ook dan? Krijg een beetje het idee dat de 1ste minuut een remix is van Soundwaves :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Denza_Official schreef:
daveyfct schreef:
vocals van soundwaves..
klinkt wel erg vet dit ! :oh:


Thanks!
Deze vocal is in mijn Studio opgenomen, dus is van onszelf ;-)


De melodie ook dan? Krijg een beetje het idee dat de 1ste minuut een remix is van Soundwaves :P

Het is waarschijnlijk geript uit een podcast waardoor je het einde van soundwaves hoort en deze wordt uitgemixt waardoor je soundwaves elementen blijft horen t/m 0.36 :P

OT: Dit klinkt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 17:11 
 
Artiest

Dat wat Magnetron zegt.

Soundwaves word er nog tot de mid-intro onder gemixt, en daarna is het onze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Denza_Official schreef:
daveyfct schreef:
vocals van soundwaves..
klinkt wel erg vet dit ! :oh:


Thanks!
Deze vocal is in mijn Studio opgenomen, dus is van onszelf ;-)


De melodie ook dan? Krijg een beetje het idee dat de 1ste minuut een remix is van Soundwaves :P

Hoe the fuck kan het dat je Soundwaves kent en dat je hem dan niet herkent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sorry mijn fout nu ik er op let hoor ik het
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Leuke track, fijne anti ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit niet echt wat maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Denza_Official schreef:
Dat wat Magnetron zegt.

Soundwaves word er nog tot de mid-intro onder gemixt, en daarna is het onze track!


Aah vandaar, dan heb ik niks gezegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 16:04 
 
Hardtraxxer



vanaf 53.50 te beluisteren in me podcast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

:bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks