Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:11 
 

Artiest: Intractable One

Track(s): Confidence

Sample/video:


Op 13:06

Ik ben niet zo enthousiast, kicks klinken ook niet echt lekker! Ga hem nog wel wat vaker luisteren voor m'n definitieve oordeel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind de kicks juist wel lekker, maar verder klinkt hij een beetje saai ofzo. weinig variatie en vernieuwing
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet nummer zeg, erg dikke kicks en die melodie brengt een mooi gevoel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:38 
 
Hardtraxx Elite

Luisterde het verkeerde nummer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Luisterde het verkeerde nummer :$


Vind jij.

Edit: Beter mattie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette track :D Dikke kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:21 
 
Hardtraxx Elite

Ja vet dit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:57 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel een lekkere track, alleen passen de kicks er naar mijn mening niet echt bij.
& eigenlijk zou ik wel weer wat meer release willen zien op AVIO :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vette kicks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vet nummer zeg, erg dikke kicks en die melodie brengt een mooi gevoel mee.

Inderdaad zeg, word compleet weggeblazen door deze zieke kicks :oh:

Wat een heerlijke melodie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Het heeft iets wat ik vet vind :D Maar aan de andere kant mist er toch ook weer wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Die Where did I go wrong bootleg op 20:39 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vet nummer zeg, erg dikke kicks en die melodie brengt een mooi gevoel mee.

Spijker op de kop!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks