Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
TP-Project schreef:
Tim heeft een Mac Pro van 2500 euro gekocht om logic op te zetten voor kicks, en dan gaatie sampelen,
Denk het ook he:P



:lol:

Seems legit. :P
Ik vind de melodie wel aardig klinken maar de kicks pitchen weer torenhoog en de vocals vind ik niks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe video geplaatst door Atmozfears zelf :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Elite

Ik kan dat atmozfears stijltje echt goed waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke plaat! Ik kan die inner heat & atmozfears wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:32 
 
Artiest

Correcte titel is 'Atmozfears & Inner heat - Just Let Go'
die YouTube vid is een live-edit van de track uit zijn live-act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar niet teveel pitchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:45 
 
Artiest

Wout1997 schreef:
Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar niet teveel pitchen

nee want kom, laten we het lekker a-tonaal houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar niet teveel pitchen


wordt zo moe van jou posts af en toe. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 08:27 
 
Hardtraxx Elite

Tvds schreef:
Wout1997 schreef:
Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar niet teveel pitchen

nee want kom, laten we het lekker a-tonaal houden


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

Tvds schreef:
Wout1997 schreef:
Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar niet teveel pitchen

nee want kom, laten we het lekker a-tonaal houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
Tvds schreef:
Wout1997 schreef:
Hier kan ik nog steeds weinig uit op maken.
Hopelijk zijn de kicks goed want de rest klinkt zover ik kan horen best lekker :$
Zolang de kicks maar veel pitchen

nee want kom, laten we het lekker a-tonaal houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een melodie! En die vocals passen er heerlijk bij, wat een ge-wel-dige plaat vind ik dit! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

DAT kick :drool: DAT melodie :drool: DAT tweede climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:26 
 
Hardtraxx Elite

Alle youtube videos van deze track zijn verwijderd? Inclusief de video die inner heat zelf op youtube had geplaatst :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite

kauwgombal schreef:
emmerick schreef:
Alle youtube videos van deze track zijn verwijderd? Inclusief de video die inner heat zelf op youtube had geplaatst :/

Ja, denk hetzelfde gevalletje met die in-phase collabs.
Volgens mij komt deze track nu alleen onder Atmozfears te staan ;)


Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:


Verklaar je nader? Wat is het verhaal achter die Inner Heat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
emmerick schreef:
Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:


Verklaar je nader? Wat is het verhaal achter die Inner Heat dan?


Tim van de stadt (producer van atmozfears en lady faith) produceerde tot nu toe alles voor inner heat. Het is een vriend van Tim. Maar die gaat nu niet meer produceren voor inner heat. Heeft Tim hier zelf op het forum gezegd. Alle atmozfears & inner heat collabs worden (denk ik) atmozfears solo tracks en de inner heat & in-phase collabs worden in-phase solo . Zo had je eerst In-Phase & inner heat ft. Yuna-X - Time Stands Still, die is nu in-phase solo geworden. Je had atmozfears & inner heat - just let go, al de videos van die track zijn van youtube verwijderd inclusief de officiele video van inner heat. Dat wordt dus waarschijnlijk ook een atmozfears solo track.

Ik weet niet of inner heat nu de samples van Tim krijgt en daarmee zelf mag gaan produceren, want anders zou die wel een probleem hebben :corn: . Hij zal dus wel de samples krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Taxi schreef:
emmerick schreef:
Wel grappig, een nieuwe artiest aannemen bij DWX die niet zelf kan produceren. Dan 2 maanden iemand voor hem laten produceren en dan ineens tegen hem zeggen ja ga maar voortaan zelf produceren :corn:


Verklaar je nader? Wat is het verhaal achter die Inner Heat dan?


Tim van de stadt (producer van atmozfears en lady faith) produceerde tot nu toe alles voor inner heat. Het is een vriend van Tim. Maar die gaat nu niet meer produceren voor inner heat. Heeft Tim hier zelf op het forum gezegd. Alle atmozfears & inner heat collabs worden (denk ik) atmozfears solo tracks en de inner heat & in-phase collabs worden in-phase solo . Zo had je eerst In-Phase & inner heat ft. Yuna-X - Time Stands Still, die is nu in-phase solo geworden. Je had atmozfears & inner heat - just let go, al de videos van die track zijn van youtube verwijderd inclusief de officiele video van inner heat. Dat wordt dus waarschijnlijk ook een atmozfears solo track.

Ik weet niet of inner heat nu de samples van Tim krijgt en daarmee zelf mag gaan produceren, want anders zou die wel een probleem hebben :corn: . Hij zal dus wel de samples krijgen.


Hmm, maar de reden erachter is onduidelijk? Die Inner Heat zal zich behoorlijk kut voelen want hij heeft nog vrijwel geen naam gemaakt tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:57 
 
Hardtraxx Elite

Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.


Atmozfears is nogal serious business voor jou hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:21 
 

Inner Heat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Dakpan schreef:
emmerick schreef:
Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.


Atmozfears is nogal serious business voor jou hè.



Zucht...


Kauwgombal :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Dakpan schreef:
Kauwgombal :aww:


Wesz91 schreef:
+1, krijg je met iemand die zich voedt met kut opmerkingen :')

Enough said ;)


Oh Kauwgombal toch. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
emmerick schreef:
Volgensmij was dat gewoon de bedoeling vanaf het begin af aan, het is geen plotselinge beslissing. Tim zou inner heat alleen maar op weg helpen, maar aangezien tot nu toe alle inner heat tracks 100% als atmozfears klinken vraag ik me af hoe hij het gaat aanpakken.


Atmozfears is nogal serious business voor jou hè.


nee hij vroeg het gewoon dus wou het wel even uitleggen voor een keertje. Daarnaast is het komkommer tijd dus je moet wat he.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks