Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Inner Heat

Track(s): Battlefield

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Intro vind ik enorm irritant. Break is dan wel weer leuk.
Gave climax, maar wel wat slapjes door het ontbreken van crashes en een felle punch.
2:52 is dan wel weer heeeul gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

No time to waste melodie much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
No time to waste melodie much?


Ik hoor idd ook de overeenkomsten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Pander opende hiermee @ Loudness. Mid-intro klapte er goed op, climax doet mij niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:02 
 
Hardtraxxer

lekker plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxxer



Ja doe maar hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/inner-heat-we-are-1ne-ep-dwx120-t32447.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

^ Zullen daar verder gaan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks