Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Inner Heat

Track(s): 2gether (2014 Remix)

Sample/video:

@13:00

Bron: HQ42
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro vind ik wel lekker, de climax is dan weer helemaal niks :/
Met kicks die (wow dat ik dit nog een keer zeg) toch wel erg hoog gaan in de climax. En waarom die geweldige melodie huppeltjes eruit laten, dat was juist zo lekker :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel is vele malen fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel vind ik vele malen beter. Kicks in de climax gaan ook te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:19 
 

ThaBomba. schreef:
Het origineel is vele malen fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:57 
 

Vind hem wel vet :thumbup: Kicks gaan wel heel erg hoog maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 15:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lukt niet echt meer he zonder Tim ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks