Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Infrium, Vyral & Yuna-X

Track(s): Last and Final

Sample/video: https://www.facebook.com/InfiriumArtist ... 105762825/

Bron: fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor het posten! :thumbsup:

Credits zijn trouwens als volgt: Infirium, Vyral & Yuna-X
In veel tracks levert Yuna meer dan alleen vocalen, hier wordt de track ook vaak naar gevormd (de melodie kan bijvoorbeeld gevormd zijn naar de melodie-lijn van haar vocalen etc..), of zij heeft ook input in het productie process etc..
In dat soort gevallen vind ik dat het gewoon een "&" hoort te zijn, inplaats van alleen een "Ft." :D (Vandaar zijn de credits ook vaker zo bij de Hardstyle Mafia/Freakshow collabs :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
Thanks voor het posten! :thumbsup:

Credits zijn trouwens als volgt: Infirium, Vyral & Yuna-X
In veel tracks levert Yuna meer dan alleen vocalen, hier wordt de track ook vaak naar gevormd (de melodie kan bijvoorbeeld gevormd zijn naar de melodie-lijn van haar vocalen etc..), of zij heeft ook input in het productie process etc..
In dat soort gevallen vind ik dat het gewoon een "&" hoort te zijn, inplaats van alleen een "Ft." :D (Vandaar zijn de credits ook vaker zo bij de Hardstyle Mafia/Freakshow collabs :) )

Ah, interessant om te weten! Ik zat al te denken waarom dat zo bijvoorbeeld was bij Always Forgotten / The Rain.

Kwalitatief zal deze plaat weer van een niveau zijn, denk ik. Ben groot fan van je (Infirium) producties, dus ik hoop dat er dit jaar veel van je te horen valt! In combinatie met de prachtige vocals van Yuna kan het niet misgaan. Overigens vind ik de platen van Vyral tot op heden ook enorm vet en Spoontech-waardig. Ben benieuwd naar zijn toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist ik ook niet van Yuna-x. Erg interessant.

Verder lijken deze drie namen me echt een top combinatie. Heel erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt al veelbelovend. De combinatie is iig al erg goed! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 01:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoi mensen. Voor de duidelijkheid. Ik ben deze track begonnen als solo track en heb vervolgens Yuna gecontacteerd voor een vocal. Ik zat op dat moment in een erg lastige periode omtrent mijn breakup met m'n ex wat fucked up is verlopen en hier wilden ik een nummer over schrijven. Ik ben een concept begonnen waarop vervolgens Gijs (Infirium) belde om em samen af te maken, dit leek me een goed idee. De vocalen zijn rondom de melodie gevormd en daarna zijn we bij Gijs gaan zitten voor de track. Ik kan niet wachten om het eindresultaat aan jullie te laten horen. Als je vragen hebt hoor ik dat graag. Groetjes Moos
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg vette melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt echt heerlijk! Sfeervol en een geweldige melodie! Top productie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:slow: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet hoe Yuna-X het voor elkaar krijgt dat ze mij niet verveelt xd. Dit wordt weer een mooi plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Ik snap niet hoe Yuna-X het voor elkaar krijgt dat ze mij niet verveelt xd. Dit wordt weer een mooi plaatje


Zeker mee eens! Haar stem is zo bijzonder mooi! Maar is wel specifiek qua smaak. Vrienden van mij vinden het verschrikkelijk. Snap ik dan echt niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt deze in april/mei ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Hopelijk komt deze zo snel mogelijk.


Yes pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 16:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gijs is megadruk met management en mastering (en werk) en zo heb ik ook m'n dingetjes. Waarschijnlijk binnenkort voor de laatste keer bij elkaar komen en dan is ie af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Erg gave plaat. Komt die nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Horen we hier nog iets van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D


:clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is heel goed nieuws :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yuna-X :loving: :loving:. Klinkt zeer veelbelovend dit :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als deze morgen maar gedraaid wordt :cry:

Edit: vandaag een jaar geleden dat die preview online is gegooid :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw klinkt heel vet dit zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 14:26 
 
Hardtraxx Newbie

Infirium schreef:
Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D


Duurt wel erg lang Gijs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lepelmeneer schreef:
Infirium schreef:
Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D


Duurt wel erg lang Gijs...

Lekker bumpje neef.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks