Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Artiest: Infrium, Vyral & Yuna-X

Track(s): Last and Final

Sample/video: View on Facebook

Bron: fb
Last edited by Chroman on 11 Jan 2017 21:15, edited 1 time in total.
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
Thanks voor het posten! :thumbsup:

Credits zijn trouwens als volgt: Infirium, Vyral & Yuna-X
In veel tracks levert Yuna meer dan alleen vocalen, hier wordt de track ook vaak naar gevormd (de melodie kan bijvoorbeeld gevormd zijn naar de melodie-lijn van haar vocalen etc..), of zij heeft ook input in het productie process etc..
In dat soort gevallen vind ik dat het gewoon een "&" hoort te zijn, inplaats van alleen een "Ft." :D (Vandaar zijn de credits ook vaker zo bij de Hardstyle Mafia/Freakshow collabs :) )
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Infirium wrote:Thanks voor het posten! :thumbsup:

Credits zijn trouwens als volgt: Infirium, Vyral & Yuna-X
In veel tracks levert Yuna meer dan alleen vocalen, hier wordt de track ook vaak naar gevormd (de melodie kan bijvoorbeeld gevormd zijn naar de melodie-lijn van haar vocalen etc..), of zij heeft ook input in het productie process etc..
In dat soort gevallen vind ik dat het gewoon een "&" hoort te zijn, inplaats van alleen een "Ft." :D (Vandaar zijn de credits ook vaker zo bij de Hardstyle Mafia/Freakshow collabs :) )
Ah, interessant om te weten! Ik zat al te denken waarom dat zo bijvoorbeeld was bij Always Forgotten / The Rain.

Kwalitatief zal deze plaat weer van een niveau zijn, denk ik. Ben groot fan van je (Infirium) producties, dus ik hoop dat er dit jaar veel van je te horen valt! In combinatie met de prachtige vocals van Yuna kan het niet misgaan. Overigens vind ik de platen van Vyral tot op heden ook enorm vet en Spoontech-waardig. Ben benieuwd naar zijn toekomst.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wist ik ook niet van Yuna-x. Erg interessant.

Verder lijken deze drie namen me echt een top combinatie. Heel erg benieuwd.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Klinkt al veelbelovend. De combinatie is iig al erg goed! :loving:
Artiest
37 posts member since 2016
last seen Dec 2020
Hoi mensen. Voor de duidelijkheid. Ik ben deze track begonnen als solo track en heb vervolgens Yuna gecontacteerd voor een vocal. Ik zat op dat moment in een erg lastige periode omtrent mijn breakup met m'n ex wat fucked up is verlopen en hier wilden ik een nummer over schrijven. Ik ben een concept begonnen waarop vervolgens Gijs (Infirium) belde om em samen af te maken, dit leek me een goed idee. De vocalen zijn rondom de melodie gevormd en daarna zijn we bij Gijs gaan zitten voor de track. Ik kan niet wachten om het eindresultaat aan jullie te laten horen. Als je vragen hebt hoor ik dat graag. Groetjes Moos
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Heel erg vette melodie :loving:
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 50 minutes ago
Klinkt echt heerlijk! Sfeervol en een geweldige melodie! Top productie!
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
:slow: :cry:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik snap niet hoe Yuna-X het voor elkaar krijgt dat ze mij niet verveelt xd. Dit wordt weer een mooi plaatje
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
beardieroy wrote:Ik snap niet hoe Yuna-X het voor elkaar krijgt dat ze mij niet verveelt xd. Dit wordt weer een mooi plaatje
Zeker mee eens! Haar stem is zo bijzonder mooi! Maar is wel specifiek qua smaak. Vrienden van mij vinden het verschrikkelijk. Snap ik dan echt niet imo.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Hopelijk komt deze in april/mei ofzo.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Zamble wrote:Hopelijk komt deze zo snel mogelijk.
Yes pls
Artiest
37 posts member since 2016
last seen Dec 2020
Gijs is megadruk met management en mastering (en werk) en zo heb ik ook m'n dingetjes. Waarschijnlijk binnenkort voor de laatste keer bij elkaar komen en dan is ie af :)
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Erg gave plaat. Komt die nog?
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Horen we hier nog iets van?
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Infirium wrote:Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D
:clap: :clap: :clap:
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Dat is heel goed nieuws :D
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 55 minutes ago
Yuna-X :loving: :loving:. Klinkt zeer veelbelovend dit :D!
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Als deze morgen maar gedraaid wordt :cry:

Edit: vandaag een jaar geleden dat die preview online is gegooid :x
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Wauw klinkt heel vet dit zeg! :loving:
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Hallo?
L
2 posts member since 2022
last seen Jul 2026
Infirium wrote:Ja zeker :) Binnenkort gaan we hem finalizen. Door oa het Spoontechnicians project is deze een beetje op de lange baan geschoven. We hebben wel een draaibare versie voor in sets, maar er moet nog het 1 en ander gebeuren om het een volwaardige track te maken. Maar release komt er sowieso, dus daar hoeven jullie niet over in de war te zitten. :D
Duurt wel erg lang Gijs...
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
lepelmeneer wrote:
Duurt wel erg lang Gijs...
Lekker bumpje neef.