Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Infirium

Track(s): Then Before Once More

Sample/video:

Eerste nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:21 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer erg goed hoor! De mid-intro heeft een Vazard-achtige sound :thumbsup:
Ik luister Argovia, Immeasurable Origination en Vrogger nog wel eens, ga zo door (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze is zooo bazig! die sfeer in de track :worship: en sound design is erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een erg vette track zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Het eerste deel van de 2e climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze moet echt uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weten. Infirium is sowieso echt ondergewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Deze moet echt uitkomen.


Ik werd even hoopvol van de bump, wacht hier echt al ruim een jaar op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
Hey Joey,
Ik ben zeker van plan Then Before Once More nog uit te brengen. Ik moet alleen nog de tracks eromheen afmaken, zodat het samen een EP kan vormen. Het heeft alleen even geduurd, voordat ik een concept had wat naar mijn idee erbij zou passen. Maar daar zit nu aardig wat vooruitgang in, dus het zal nu niet al te lang meer duren.
In de zin van sfeervolle platen kan je zeker meer verwachten. Maar ik heb atm niet direct iets wat helemaal in de zelfde stijl is. Ik wissel liever een beetje af, maar als ik een keer een idee krijg voor een track wat in die stijl past, dan zal ik er zeker iets mee doen. smile-emoticon

Deze reactie kreeg ik. Hoop echt dat het opschiet.

Soundcloudje trouwens:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een EP is toch juist leuk als je een aantal totaal verschillende tracks hebt lijkt me?

Moet ie ook zelf weten natuurlijk, maar pleur hem een keer de deur uit zou ik zeggen. Grandioos nummer :love:

gewoon weer kippenvel na het luisteren van die soundcloud link.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad een meesterlijke plaat. Vergelijkbare tracks kunnen er voor mij niet genoeg komen vanuit hem. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Een EP is toch juist leuk als je een aantal totaal verschillende tracks hebt lijkt me?

Ben ik het helemaal mee eens. Zonde om zolang te wachten met het uitbrengen van deze plaat, maar wel erg benieuwd naar de komende EP en het concept wat ie eromheen bedacht heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hopelijk leest ie mee haha, nooit heel erg stil gestaan bij Infirium, maar deze track maakt me echt in 1 klap fan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks