Infirium schreef:
Hey Joey,
Ik ben zeker van plan Then Before Once More nog uit te brengen. Ik moet alleen nog de tracks eromheen afmaken, zodat het samen een EP kan vormen. Het heeft alleen even geduurd, voordat ik een concept had wat naar mijn idee erbij zou passen. Maar daar zit nu aardig wat vooruitgang in, dus het zal nu niet al te lang meer duren.
In de zin van sfeervolle platen kan je zeker meer verwachten. Maar ik heb atm niet direct iets wat helemaal in de zelfde stijl is. Ik wissel liever een beetje af, maar als ik een keer een idee krijg voor een track wat in die stijl past, dan zal ik er zeker iets mee doen. smile-emoticon
Deze reactie kreeg ik. Hoop echt dat het opschiet.
Soundcloudje trouwens: