Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 15:47 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: In-Phase

Track(s): In The Night

Sample/video: https://www.facebook.com/photo.php?v=48 ... =2&theater

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:30 
 
Hardtraxxer

Gehoord op NYE in antwerpen, klonk goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook erg leuk klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker



@ 15:25 met een stukje climax er bij, live @ Bass events NYE :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite

In-Phase schreef:
Have you heard this one yet?

We will do something special with it ;) More info soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Lekker mainstream plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:06 
 
Hardtraxx Elite

Jammer van de melodie, ik heb steeds het idee dat het een andere kant opgaat wat helaas niet zo is. Verder prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:26 
 
Hardtraxx Elite

Anti had voor mij niet echt gehoeven. Verder een lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 09:57 
 

CyrilHS schreef:
Anti had voor mij niet echt gehoeven. Verder een lekker plaatje!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks