Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: In-Phase & Omegatypez

Track(s): Supernova

Sample/video:

@ 1:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet dit. Een keertje niet zo'n hyper melodie van Omegatypez met een bassline die nergens over gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

nieuwe-tracks-hs/in-phase-fantasy-t33984.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Supernova begint trouwens al op 1:17.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:23 
 
Hardtraxxer

klinkt wel prima maar vind de melodie een beetje vaag. Iets klopt er niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
klinkt wel prima maar vind de melodie een beetje vaag. Iets klopt er niet aan


Dit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks