Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:40 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: In-Phase

Track(s): ID

Sample/video:


@ 1:47
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke Screech! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Samen met Josh & Wesz de beste producers van Dirty Workz. Dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette screech, maar aan die kick mag nog wel gesleuteld worden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In-Phase boekt vooruitgang net zoals The Vision. Josh & Wesz en Phuture Noize waren al vet. En Da Tweekaz vind ik leuk. Dit zijn voor mij dé 5 artiesten van DWX! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poing kick, doet me helaas niet veel. De rest klinkt wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 23:00 
 
Hardtraxx Newbie

Zeer dik !! :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks