Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: In-Phase

Track(s): Here We Go

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Phase :thumbsup: ook deze track klinkt gewoon weer erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 21:43 
 

:loving: :loving:

lijkt beetje op hardstyle uit 2008-2010 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 22:04 
 
Hardtraxxer

Helemaal verliefd (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt gaaf :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

hmm.. ken die melody ergens van ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Wow, na enkele seconde van die melodie te horen al kippenvel :love:
Erg lekkere track met stevige kicks in de mid die helaas verslappen in de climax. Ik ben niet helemaal weg van de vocals maar ze storen me niet.
Meer van dit soort tracks zou ik wel waarderen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

beetje 2008 achtige melodie. lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind er niet veel aan.. die melody lijkt een samenvoeging van meerdere bestaande tracks.. :thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks