Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: DJ Stephanie

Track(s): La Serenissima (Bootleg)

Sample/video:


Bron:
A new bootleg is ready to be played at ‪#‎TSOQD‬ in Chile!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:23 
 
Hardtraxx Addict

DJ Malin ‎– La Serenissima (DJ Stephanie Bootleg) ga ik dan van uit :P

https://www.youtube.com/watch?v=8Cib-p_WEsk ( http://www.discogs.com/DJ-Malin-La-Sere ... ase/115351 )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
jaron123 schreef:
Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(

:yes:

Italiaans eh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zo lelijk vind ik haar niet, zijn wel ergere. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan erger xd vind het een best lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou haar doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(

Ze is niet lelijk en ze maakt haar muziek niet zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
jaron123 schreef:
Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(

Ze is niet lelijk en ze maakt haar muziek niet zelf.


Snap dat dus echt niet (als ze haar muziek niet zelf maakt) net als miss k8 en korsakoff (volgens mij) bij hun hoor ik dus ook dat ze hun eigen tracks niet maken. Waarom zet je dan zo'n iemand neer? puur omdat ze dan denken dan staat er een lekker wijf achter de tafels? Dat degene die voor hun produceert ff met ze van bil kan zolang ze maar tracks maken ofzo? :huh: pak dan gewoon een lekkere meid uit het publiek en zet die ff naast je

OT: nummer is niet echt bijzonder maar ook niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Mitzinator schreef:
jaron123 schreef:
Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(

:yes:

Italiaans eh :P

Zijn meestal mooie vrouwen hoor die Italianen. Maar vind Stephanie niet knap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:59 
 

Vind het wel een leuk plaatje, en zo lelijk is ze nou toch ook weer niet :$ Zou best een drankje met der doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze maakt haar muziek nu gewoon zelf hoor, wat ook wel te horen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
dawasiknie schreef:
jaron123 schreef:
Een lelijk wijf dat ook nog eens lelijke muziek maakt :(

Ze is niet lelijk en ze maakt haar muziek niet zelf.


Snap dat dus echt niet (als ze haar muziek niet zelf maakt) net als miss k8 en korsakoff (volgens mij) bij hun hoor ik dus ook dat ze hun eigen tracks niet maken. Waarom zet je dan zo'n iemand neer? puur omdat ze dan denken dan staat er een lekker wijf achter de tafels? Dat degene die voor hun produceert ff met ze van bil kan zolang ze maar tracks maken ofzo? :huh: pak dan gewoon een lekkere meid uit het publiek en zet die ff naast je

OT: nummer is niet echt bijzonder maar ook niet slecht


K8 en Korsakoff hebben vroeger hulp gehad en maken nu alles zelf. K8 heeft misschien nog steeds hulp van Angerfist. Maar ze maken niet complete platen voor haar.
Er zit een verschil tussen leren produceren en platen maken voor iemand.

Korsakoff doet alles sinds Unrivalled zelf. Daarvoor had ze hulp van Catscan en Outblast
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 11:26 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
CiRiXxX schreef:

Snap dat dus echt niet (als ze haar muziek niet zelf maakt) net als miss k8 en korsakoff (volgens mij) bij hun hoor ik dus ook dat ze hun eigen tracks niet maken. Waarom zet je dan zo'n iemand neer? puur omdat ze dan denken dan staat er een lekker wijf achter de tafels? Dat degene die voor hun produceert ff met ze van bil kan zolang ze maar tracks maken ofzo? :huh: pak dan gewoon een lekkere meid uit het publiek en zet die ff naast je

OT: nummer is niet echt bijzonder maar ook niet slecht


K8 en Korsakoff hebben vroeger hulp gehad en maken nu alles zelf. K8 heeft misschien nog steeds hulp van Angerfist. Maar ze maken niet complete platen voor haar.
Er zit een verschil tussen leren produceren en platen maken voor iemand.

Korsakoff doet alles sinds Unrivalled zelf. Daarvoor had ze hulp van Catscan en Outblast


Aah oke das dan duidelijk, nee had iemand keer horen zeggen dat ze (bijna) niks zelf maken.
Maar dat valt dan wel weer mee :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks