Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Artiest:

Track(s): I Need Your Loving (Crypsis Bootleg/Remix) (?)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:05 

Hardtraxx Addict

ik hoor volgens mij de kick van Jajox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:

Klonken gewoon als Crypsis kicks
Kom je nu met Jajox omdat Davey het bij een andere Crypsis track zei dat het mogelijk iets met hem is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:14 

Hardtraxxer

Zo aan de kicks te horen is het inderdaad een Crypsis track

over de track: wat een BEZETE geniale plaat is dit zeg! klonk ontzettend dik gister :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:40 

Hardtraxx Addict

Ik dacht eerst van wtf wordt hier nu aangezet, maar daarna klapt het echt gigantisch hard erop, hulde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:48 

haha geniaal_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:39 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:

Klonken gewoon als Crypsis kicks
Kom je nu met Jajox omdat Davey het bij een andere Crypsis track zei dat het mogelijk iets met hem is? :P

Ik hoor niet echt goed dat het crypsis zijn kicks zijn :p.
Needat niet, maar het schoot me direct te binnen dat het die kicks waren (denk ik dan).
Zou idd wel een collab kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:14 

Hardtraxx Addict

Heeft niemand die nieuwe Titan track opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Onze huis camera man vast wel :P
Klinkt wel grappig dit. Ben benieuwd.

Hij mag van mij wel is stoppen met die gangster vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:33 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:

ja echt, vier tracks in een 'collab-uur' waar het gaat over gangster, en 2 keer over de stront van gangster. as we kick sum gangsta sjiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:33 

Hardtraxx Newbie

Henk-Jan schreef:

Nee.. die zijn juist vet, hij weet ze tenminste op de goede manier te gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:35 

Hardtraxx Addict

A-Nionic schreef:
Henk-Jan schreef:

Nee.. die zijn juist vet, hij weet ze tenminste op de goede manier te gebruiken ;)

JIJ vindt dat vet, ik vind dat wanneer je naar een set luistert en het gevoel hebt alsof je scarface aan het kijken bent, de DJ toch wat verkeerd doet. En nu overdrijf ik heeeeeeeel erg, maar ik vind het onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:37 

Hardtraxx Newbie

daarbij is crypsis een van de weinigen in de hardstyle wereld die gewoon zijn eigen ding doet..
en een eigen stijl heeft ontwikkeld.

want 9 van de 10 hardstyle artiesten hebben dezelfde tracklist wat allemaal tiedeledie melodiën zijn en kicks die zo hoog pitchen dat ze over de tops gaan ipv door de subs.

dusjah, doe mijn maar crypsis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
A-Nionic schreef:
Henk-Jan schreef:

JIJ vindt dat vet, ik vind dat wanneer je naar een set luistert en het gevoel hebt alsof je scarface aan het kijken bent, de DJ toch wat verkeerd doet. En nu overdrijf ik heeeeeeeel erg, maar ik vind het onnodig.

verder vind ik die gangsta vocals ook niet super.
Die vocals als Torture en de nieuwe You Don't Say (zo heet die voorlopig) waar je een agressief gevoel van krijgt.
is 10 keer vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:42 

Hardtraxx Veteran

A-Nionic schreef:
daarbij is crypsis een van de weinigen in de hardstyle wereld die gewoon zijn eigen ding doet..
en een eigen stijl heeft ontwikkeld.

want 9 van de 10 hardstyle artiesten hebben dezelfde tracklist wat allemaal tiedeledie melodiën zijn en kicks die zo hoog pitchen dat ze over de tops gaan ipv door de subs.

dusjah, doe mijn maar crypsis ;)

Crypsis sets zijn geen uitzondering in de categorie voorspelbaar hoor.
Vind ook dat er nogal een irritante bass in z'n kicks zit, helemaal in z'n recentste tracks.

Statement of Intent daarentegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:42 

Hardtraxx Newbie

daar wil ik nog even aan vast knopen dat de mensen die hier altijd maar dan ook altijd wat aan te merken hebben over andere dj's/producers een zelf een dergelijke productie in elkaar moeten proberen te steken. dan komen ze er zelf achter dat het geen koud kunstje is. de meeste krijgen niet eens het DAW opgestart. en dan heb ik het nog niet eens over compressie,eqing,pitche envelopes,modulations,sound design,afmixen,masteren, studio acoustiek,layeren,distorten.. kortom alles wat met een DEGELIJKE productie te maken heeft.. dus mensen A.U.B zeg niet te snel van wat een klut kick en bladiebla.. als je zelf er de ballen verstand van hebt over hoe je uberhaupt een kick maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: Doei he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:46 

Hardtraxx Newbie

Henk-Jan schreef:
:lol: :lol: Doei he.

precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

A-Nionic schreef:
daar wil ik nog even aan vast knopen dat de mensen die hier altijd maar dan ook altijd wat aan te merken hebben over andere dj's/producers een zelf een dergelijke productie in elkaar moeten proberen te steken. dan komen ze er zelf achter dat het geen koud kunstje is. de meeste krijgen niet eens het DAW opgestart. en dan heb ik het nog niet eens over compressie,eqing,pitche envelopes,modulations,sound design,afmixen,masteren, studio acoustiek,layeren,distorten.. kortom alles wat met een DEGELIJKE productie te maken heeft.. dus mensen A.U.B zeg niet te snel van wat een klut kick en bladiebla.. als je zelf er de ballen verstand van hebt over hoe je uberhaupt een kick maakt.

Je hoeft niet zo te reageren hoor...
Jou voorbeeld slaat dus helemaal nergens op.
Stel voor een Speedcore track zit brilliant in elkaar er is niets op aan te merken maar ik vind de muziek niet mooi.
Mag ik daar dan niets over zeggen en/of denken? Beetje raar dit...
Ik hoef trouwens ook niet te weten hoe een track in elkaar zit voordat ik weet of ik het nummer leuk vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:49 

Hardtraxx Addict

jezus kerel, waar denk je dat een forum voor is? mag je dan alleen negatieve kritiek leveren als je het beter kunt? eikrans :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:49 

Hardtraxx Newbie

ik kan toch ook niet roepen dat een auto kut rijdt als ik er nog nooit in gereden heb.. ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:50 

Aan het typen...

A-Nionic schreef:

Dus jij gaat ook eerst een koksopleiding volgen om de kok te kunnen vertellen dat het eten niet te eten is? :lol:
Alsof je überhaupt verstand moet hebben van het proces om een mening over een geluidsfragment te vormen. Ik begrijp overigens al die termen waarmee je hier loopt te gooien wel, maar dat heeft helemaal niets te maken met of ik een kick uiteindelijk kut vind of niet, ik zou hooguit kunnen uitleggen wat een producer zou moeten veranderen. Maar dat soort advies krijg je in de Eigen Producties sectie, de producers hier hebben mijn advies niet nodig mag ik hopen.

Auto rijden is overigens geen goede analogie. Een kok in het restaurant wel, je kunt prima een mening vormen over het eten, zonder ook maar iets verstand te hebben van wat er zich in de keuken afspeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:51 

Hardtraxx Addict

A-Nionic schreef:
ik kan toch ook niet roepen dat een auto kut rijdt als ik er nog nooit in gereden heb.. ofniet?

dat kan je wel, of heb je geen stembanden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:54 

Haha A-nionic, je opmerking slaat kant noch wal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

Jeuzus dit klinkt ontieglijk vet. Wat, geniaal.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks