A-Nionic schreef:
daar wil ik nog even aan vast knopen dat de mensen die hier altijd maar dan ook altijd wat aan te merken hebben over andere dj's/producers een zelf een dergelijke productie in elkaar moeten proberen te steken. dan komen ze er zelf achter dat het geen koud kunstje is. de meeste krijgen niet eens het DAW opgestart. en dan heb ik het nog niet eens over compressie,eqing,pitche envelopes,modulations,sound design,afmixen,masteren, studio acoustiek,layeren,distorten.. kortom alles wat met een DEGELIJKE productie te maken heeft.. dus mensen A.U.B zeg niet te snel van wat een klut kick en bladiebla.. als je zelf er de ballen verstand van hebt over hoe je uberhaupt een kick maakt.
Dus jij gaat ook eerst een koksopleiding volgen om de kok te kunnen vertellen dat het eten niet te eten is?

Alsof je überhaupt verstand moet hebben van het proces om een mening over een geluidsfragment te vormen. Ik begrijp overigens al die termen waarmee je hier loopt te gooien wel, maar dat heeft helemaal niets te maken met of ik een kick uiteindelijk kut vind of niet, ik zou hooguit kunnen uitleggen wat een producer zou moeten veranderen. Maar dat soort advies krijg je in de Eigen Producties sectie, de producers hier hebben mijn advies niet nodig mag ik hopen.
Auto rijden is overigens geen goede analogie. Een kok in het restaurant wel, je kunt prima een mening vormen over het eten, zonder ook maar iets verstand te hebben van wat er zich in de keuken afspeelt.