Kiloknaller schreef:
Mitzinator schreef:
Kiloknaller schreef:
Is het nu Hypnose of Ecstatic?
OT: Best een fijn plaatje

Ecstatic is een heel ander duo, Hypnose was hiervoor Desired Effectz
Er stond bij Artiest: Ecstatic maar dat heeft die aardige
meneer Bomba zomaar aangepast zonder wat te mentionen

Ik heb helemaal niks aangepast, ik kom net weer thuis.
Maar je kunt nog wel eens gelijk hebben dat ik Ecstatic had getypt

Had namelijk You're Not Alone aanstaan terwijl ik deze post deed. Zal een modje wel hebben aangepast
