Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron dat dit van High Voltage & The Beholder is? Lijkt me eerder een plaat van High Voltage, eventueel een collab met iemand.

Klinkt wel heel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Bron dat dit van High Voltage & The Beholder is? Lijkt me eerder een plaat van High Voltage, eventueel een collab met iemand.

Klinkt wel heel dik :D


Klinkt inderdaad vet , hij stond zo op yt maar neem aan dat diegene niet zomaar & the beholder er neerzet maar weet het niet zeker nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
High voltage & Beholder playing ID/TBA @ Q-Base 2013

Ze staan samen en draaien een onbekende plaat. Volgens mij nam je het verkeerd aan haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm haha oke nouja dan ben ik benieuwd van wie die dan werkelijk is haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoort in onbekende tracks topic toch gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aan de screeches te horen overduidelijk High Voltage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 00:32 
 
Hardtraxx Newbie

Hmm ik heb 2 onbekende gehoord zaterdag. Kan zijn dat dit de collab met Audiofreq is maar not sure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo dan dit klinkt heeeel vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de onbekende is er een met Audiofreq.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beter geeft hij eens een preview van Dead Stars. Hij is zo een beetje het tegenovergestelde van Frontliner. Draait eigen tracks 2-3 keer en dan hoor je ze nooit meer lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Jonas schreef:
Beter geeft hij eens een preview van Dead Stars. Hij is zo een beetje het tegenovergestelde van Frontliner. Draait eigen tracks 2-3 keer en dan hoor je ze nooit meer lijkt het wel.

Juist, Dead Stars wat een geweldige plaat zeg, alleen de titel al.
Maar goed, deze man maakt klappertjes in hardstyle en hardcore!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks