Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:18 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: HIGH LEVEL

Track(s): HOUSE SOME MORE



Wat vinden jullie van de nieuwe release van High Level!?

Persoonlijk vind ik het een erg vet nummer en doet me denken aan de zomer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry Dennis maar hier kan ik niks mee :(

Vind de synth erg amateuristisch klinken, rechtstreeks uit FL zonder bewerking.
Kick is nog wel te doen maar klinkt wat slapjes

Helaas niets voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

vind t melodietje wel leuk, maar wordt naar mijn mening wat lang herhaalt. en persoonlijk hou ik van lompere kicks, en deze zijn wel erg 'licht'

vind dit nummer niet slecht, maar ook niet bijzonder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ben het inderdaad wel eens met de kick dat die wat slapjes is en idd wat 'lomper' mag. Daarin tegen ben ik het er niet mee eens dat de synt amateuristisch klinkt. Ik vind het juist wel een vette zomerse sounds hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Flink BPM of lijkt dat maar zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:21 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon 150 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Entrax schreef:
Gewoon 150 toch?

Nou ik tap toch echt 157 bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 09:58 
 
Hardtraxx Newbie

p-stylez schreef:
D-Entrax schreef:
Gewoon 150 toch?

Nou ik tap toch echt 157 bpm?


Inderdaad ja.. vaag :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks