Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:21 

Hardtraxxer

Ze zijn zelf iig erg enthousiast over de plaat. Maar waarom helemaal wachten tot de defqon mainstage? k vind het een beetje overdreven, of het moet de nieuwe heilige graal van 2011 worden, maar dat lijkt me echt wat voorbarig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Is toch leuk om op een feest als Defqon iets exclusiefs te hebben. Het is trouwens ook nog maar 2 weken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:10 

Hardtraxx Addict

Dat stukje met die vocals en kicks vind ik echt vet klinken, ben heel erg benieuwd naar de rest :D ! Dit kan nog wel eens een dikke track worden :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:54 

Hardtraxxer

Ik ben benieuwd, zatox bijna altijd wel goed.

Valt het julie trouwens ook op hoe verliefd willem de hele tijd naar gerardo kijkt? xd Hij is wel oprecht blij met deze collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:08 

Hardtraxx Veteran

Willem kijkt altijd verliefd/gevoelig naar alles, heel positief mens is het volgens mij. Toen ik hem aansprak op Hardbass keek die ook hele tijd verliefd naar het podium en naar de mensen. Als hij nou weer een beetje lekker gaat producen wordt ik zeker weer fan van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:53 

Hardtraxxer

Willem praat altijd alsof alles geweldig is en hij alles geweldig vind xd
Mooie vent is het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

Waardeer dat wel heel erg in hem. Ookal maakt hij tegenwoordig niet meer platen zoals vroeger, hij doet het altijd met liefde. Ontzettend tof persoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:42 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Met opnieuw vocals van Nikkita? (L)

Daar lijkt het wel op! Al dacht ik dat ze gestopt was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:15 

Hardtraxx Addict

radouan schreef:
p-stylez schreef:
Met opnieuw vocals van Nikkita? (L)

Daar lijkt het wel op! Al dacht ik dat ze gestopt was?

Dat was vlak daarna, dit is denk ik een van de laatste tracks die ze ingezongen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:43 

Hardtraxxer

Dat moet dan wel ja. Zou mooi voor dr zijn als het nummer een beetje aan zou slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Had ze tog ook al zo gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:14 

Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Klinkt alsof het potentie heeft. We gaan het horen. Hopen dat Headhunterz weer eens wat knallertjes maakt, dan is ie meteen van het gehaat af.

Het zijn in ieder geval geen kicks van Zatox. Je hoort duidelijk de kick van Headhunterz.
Doomed is een rawtrack van Headhunterz. Als dat een knaller wordt, is hij van het gehaat af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:19 

Donateur

Kan lekker rammen dit inderdaad,

Hoor wel zatox kick, alleen niet typisch hem, er is aan gesleuteld hoor rauwe P1 tail er door.

Will see :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:44 

Hardtraxxer

acidburn schreef:
Weet je ik vind Willem best wel een chille goosert alleen hij moet ophouden te mekkeren over de haters en dat ie respect moet hebben. Dat moet je verdienen. Zeker in deze wereld moet je het blijven verdienen. Na Psychedelic is er niks meer uit gekomen wat een echte knaller was.

Dit klinkt verder wel OK!
Dus kom op Willem laat je niks afzeiken door de fans en maak gewoon weer wat fantastische platen zoals we van je gewend zijn.

:P

Dus jij bent alleen een fan van de zogenaamde rawstyle? Niet van die melodieuze hardstyle?
Daarom vindt jij dat dus onzin. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

GT500eleanor schreef:
acidburn schreef:
Weet je ik vind Willem best wel een chille goosert alleen hij moet ophouden te mekkeren over de haters en dat ie respect moet hebben. Dat moet je verdienen. Zeker in deze wereld moet je het blijven verdienen. Na Psychedelic is er niks meer uit gekomen wat een echte knaller was.

Dus kom op Willem laat je niks afzeiken door de fans en maak gewoon weer wat fantastische platen zoals we van je gewend zijn.

Dus jij bent alleen een fan van de zogenaamde rawstyle? Niet van die melodieuze hardstyle?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 01:28 

Hardtraxx Veteran

Hahaha heerlijk die Zatox, weer zo lekker droog en onenthousiast (zo komt het over, maar hij is volgensmij gwn verlegen omdat hij niet super goed engels spreekt). Belooft veel goeds, ben benieuwd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:09 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
GT500eleanor schreef:
acidburn schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:43 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook het idee dat dit best wel eens een leuk plaatje kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Dat ja! :drool:
Volgens mij is Heady ook nog samen met wildstylez een track aan het maken voor Defqon.1;
@wildstyleznl
Wildstylez
Just got home from a very looonnng productive day in the studio with @djheadhunterz Hope we finish the track before DefQon!!! :)

Bron: Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 02:55 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Dit! Gebruiken ze trouwens nou een Zatox kick of die nieuwe van Heady (hieronder)? ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 07:53 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Dit! Gebruiken ze trouwens nou een Zatox kick of die nieuwe van Heady (hieronder)? ^^

Ik denk niet dat da voor de track met zatox is ;)
Maar deze kick klinkt wel dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:

volgens mij is dit wel de kick die in de track met Zatox wordt gebruikt
en ook blij toe, Zatox is een goede producer maar andere kicks mogen nu toch wel gebruikt worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 16:30 

Hardtraxxer

Die kick is zo geil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:

volgens mij is dit wel de kick die in de track met Zatox wordt gebruikt
en ook blij toe, Zatox is een goede producer maar andere kicks mogen nu toch wel gebruikt worden!

Headhunterz gaat die kick niet maken zonder Zatox e >.<
Dat denk ik dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Je hoort toch dat het de basis is van de kick van zatox en een beetje distortion van de HHZ kick, vind ik.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks