Interesse gewekt..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Waardeloos gezang weer... lijkt wel een opbouw naar Titanium 2.0
Kicks... Geen idee, ze klinken als Code Black zo aan de hol-heid te horen, maar die screeches beloven wel wat --> drive
HQ afwachten.
-
H
Jij snapt er ook echt totaal niks van hewrote:Dit is gewoon house met een iets hardere kick.....
Je haalt me de woorden uit de mond! Wat een gejank zegwrote:Niet zo melodramatisch gaan doen, de hele scene hangt niet alleen af van die gasten. Er zijn genoeg artiesten die gewoon hun eigen ding blijven doen en je kan best je mening geven, maar dit is gewoon zinloos janken.wrote:Ik snap dj's als headhunterz, noisecontrollers en wildstylez niet. Doe dan hetzelfde als showtek en rot op naar amerika en andere landen onder het genre hardtrance/dance/house. Maar blijf niet hier om de hele scene te verneuken met die kinderachtige kut teksten. Dit is gewoon house met een iets hardere kick.....
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wel een leuk plaatje opzich
Ik zou alleen wel graag weer een 'ouderwets' hardstyle plaatje willen van deze heren, met een lekkere melodie, niet te veel zeik vocals en fijne kicks
Ik zou alleen wel graag weer een 'ouderwets' hardstyle plaatje willen van deze heren, met een lekkere melodie, niet te veel zeik vocals en fijne kicks
Helaas kunnen ze blijkbaar maar uit 1 van de 3 dingen voldoen.wrote:Wel een leuk plaatje opzich![]()
-
FHardtraxxer
- 62 posts member since 2012
- last seen Jan 2017
als dit door Nicky Romero zou zijn gemaakt had ik het ook geloofd, maar op zich vind ik hem niet verkeerd.
alleen dat 100x "how about now" achter elkaar is wel mateloos irritant
alleen dat 100x "how about now" achter elkaar is wel mateloos irritant
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Alsof HHZ, NC en WS niet "hun eigen ding doen". Dat ze niet meer precies de stijl maken die ze vroeger maakten (de stijl die velen hier op het forum beter vinden), wil nog niet zeggen dat zij er zelf niet achter staan.wrote:Niet zo melodramatisch gaan doen, de hele scene hangt niet alleen af van die gasten. Er zijn genoeg artiesten die gewoon hun eigen ding blijven doen en je kan best je mening geven, maar dit is gewoon zinloos janken.wrote:Ik snap dj's als headhunterz, noisecontrollers en wildstylez niet. Doe dan hetzelfde als showtek en rot op naar amerika en andere landen onder het genre hardtrance/dance/house. Maar blijf niet hier om de hele scene te verneuken met die kinderachtige kut teksten. Dit is gewoon house met een iets hardere kick.....
OT: jammer van die anti, was vet geweest als mid-intro of outro maar had verder liever een melodie gehoord voor in de climax, dit is net Take Off doet me niet veel..
-
R
- 7 posts member since 2013
- last seen Sep 2014
ik weet niet hoor maar een van Noisecontrollers laatst tracks (de afsluiter van hun set op Qlimax )vind ik echt dik wordt zelfs hardcore. zelfs RR zei op Facebook dat hij sommige NC's tracks in zijn sets vond passen. NC is gewoon heel varierend
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Tegen wie heb je het?wrote:ik weet niet hoor maar een van Noisecontrollers laatst tracks (de afsluiter van hun set op Qlimax )vind ik echt dik wordt zelfs hardcore. zelfs RR zei op Facebook dat hij sommige NC's tracks in zijn sets vond passen. NC is gewoon heel varierend
-
QHardtraxx Veteran
Zichzelf wellicht.
Heeft ook echt nul te maken met deze track 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Hey, deze klinkt nog niet eens zo slecht
Maar zoals gezegd:
Maar zoals gezegd:
wrote: Ik zou alleen wel graag weer een 'ouderwets' hardstyle plaatje willen van deze heren, met een lekkere melodie, niet te veel zeik vocals en fijne kicks
View on SoundCloud
@34:46
@34:46
wel mooi voor de variatie in je set, even een track zonder kick... mijn god wat een slappe scheten 
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Is het nu ineens een soloplaat geworden? 
-
QHardtraxx Veteran
OP verandert nooit z'n titels, als ie alleen maar z'n youtube linkjes kan posten.wrote:Is het nu ineens een soloplaat geworden?
Aangepast, geen dank, groetjes.wrote:OP verandert nooit z'n titels, als ie alleen maar z'n youtube linkjes kan posten.wrote:Is het nu ineens een soloplaat geworden?
-
R
- 7 posts member since 2013
- last seen Sep 2014
is hier al eignlijk iets over bekend? ik hoor er niet veel meer over
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Die blijft zo lekker idd
-
DHardtraxx Newbie