Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand een sample online knallen? Nu ben ik nieuwsgierig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 23:59 
 
Hardtraxx Addict

Deze wordt bedoelt in deze thread:





Ik heb ook deze nog van 6 jaar terug. Nooit meer iets van gehoord.




Eeuwig zonde van beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gelukkig is de audio kwaliteit van de meeste mobieltjes wel erop vooruit gegaan in die 6 jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Excuses voor de bump. Ik kwam deze onlangs weer tegen. Kunnen we geen petitie starten met als doel dat HHZ en Wildstylez deze plaat afmaken en op het album van P1 zetten? :D Wat een gruwelijke melodie nog steeds haha!


Let's do it
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 13:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Excuses voor de bump. Ik kwam deze onlangs weer tegen. Kunnen we geen petitie starten met als doel dat HHZ en Wildstylez deze plaat afmaken en op het album van P1 zetten? :D Wat een gruwelijke melodie nog steeds haha!

Als we willen dat dit album dit jaar nog komt kunnen we beter even wachten met deze petitie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wacht ook nog steeds op deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 17:24 
 
Hardtraxx Elite

Ronzz schreef:
Ik wacht ook nog steeds op deze:


Deze plaat is toch een Project One plaat? Werd volgens mij in het begin van de set van Defqon 2018 gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Ik wacht ook nog steeds op deze:

(L)
Wildstylez heeft in de Q&A aangegeven nog niet te weten of deze op het album zou komen.
Hopelijk wel natuurlijk, of alsnog een solo. Maar helemaal niet releasen zou doodzonde zijn :cry:

edit: als de 'gelekte tracklist' klopt, geen P1 release :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 09:06 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Ronzz schreef:
Ik wacht ook nog steeds op deze:

(L)
Wildstylez heeft in de Q&A aangegeven nog niet te weten of deze op het album zou komen.
Hopelijk wel natuurlijk, of alsnog een solo. Maar helemaal niet releasen zou doodzonde zijn :cry:

edit: als de 'gelekte tracklist' klopt, geen P1 release :cry:

Die tracklist klopt ook niet. Ik mag hopen dat een album wel meer dan 6 Project One tracks bevat. HHZ schreef ook in de comments van Wildstylez's set bij Qonnect dat er tussen de 12 en 15 tracks op het album komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Die tracklist klopt ook niet. Ik mag hopen dat een album wel meer dan 6 Project One tracks bevat. HHZ schreef ook in de comments van Wildstylez's set bij Qonnect dat er tussen de 12 en 15 tracks op het album komen.

Mag hopen dat die niet klopte idd, zijn tot nu toe een stuk of 9 tracks. Hopelijk komt deze die hier boven staat nog bij en 1 of 2 nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit wjd

hotymoty schreef:
Heady gaat hier wel goed mee om en bevestigt ook dat het eerste versies zijn. Daarnaast komt er dus veel meer muziek op het album (gelukkig). Reactie van Heady op een privebericht van iemand op Reddit:

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks