Wist eerst niet dattie van HHZ NC & WS was, toen al verkocht, nu helemaal
Wist eerst niet dattie van HHZ NC & WS was, toen al verkocht, nu helemaal
Misschien wel in de 2e climaxBuzzLightyear wrote:Klinkt best nice!Moet hem nog wel wat vaker horen. Headhunterz elementen hoor je in elk geval zeer duidelijk
Noisecontrollers ook wel, en Wildstylez... Mja, misschien de melodie of iets, maar verder hoor ik niet zoveel van Joram.
Dat mis ik juist helemaal niet eigenlijk. Heerlijk zomerse track! Zeer aanstekelijke melodie ook. Zeker weten dat ik 's avonds laat het anthem nog door m'n kop hoor spelen.Pommer wrote:Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.
Zou nice zijn ja!Fusionmania wrote:Wauw, wat is deze gaaf zeg!![]()
Ik hoop dat ik hem vandaag live hoor bij Reverze!
Misschien wel in de 2e climaxBuzzLightyear wrote:Klinkt best nice!Moet hem nog wel wat vaker horen. Headhunterz elementen hoor je in elk geval zeer duidelijk
Noisecontrollers ook wel, en Wildstylez... Mja, misschien de melodie of iets, maar verder hoor ik niet zoveel van Joram.
ben ik het wel beetje mee eens, toch een soort voortrekkerij , ik denk dat q-dance bang is dat het anthem niet goed genoeg wordt als ze het aan iemand anders uitbesteden ofzowootum wrote:Wat is dit voor flauwekul om hun met z'n drieën een anthem te laten maken....Geef gewoon iemand anders de kans, lijkt me wel zo eerlijk. Over het nummer zelf, de melodie sprak me meteen aan, alleen weer zo'n karige slappe kick er onder. Nee, er hoeft geen keiharde kick onder, maar gewoon een redelijke mainstream kick. Je hoort wel duidelijk de NC en HHZ elementen er in terug.
Vind er juist een heeerlijk zonnig sfeertje in zitten, lekkere track!Pommer wrote:Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.
Joeyvg wrote:Vind dit toch wel een van de betere anthems hoor![]()
Heb de wat langere versie even geupload:
View on YouTube

ja beetje bekende DJ's een anthem laten maken die bij het volk wel aanslaat, om de naam alleen al.Henk-Jan wrote:Ik ben niet echt overtuigd, vind het maar matig klinken allemaal.
Overigens mee eens dat het erg schraal is om deze 3 producers, die het allemaal al een keer gedaan hebben het weer te laten doen.
Ja ik vind het een beetje leeg overkomen...Lyst wrote:Wat een energieloze plaat weer, slappe blije melodie en de kicks komen ook amper over.
Dit!Lyst wrote:Wat een energieloze plaat weer, slappe blije melodie en de kicks komen ook amper over.