Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:44 

:thumbsup: :thumbsup: :love: :love:

Wist eerst niet dattie van HHZ NC & WS was, toen al verkocht, nu helemaal :love: 10x beter dan vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:49 

Zo lovend ben ik niet, vind hem wel oké meer niet Misschien nog een paar keer horen, live ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:59 

Bierkoning

Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:03 

Hardtraxx Elite

Woow ik ben er verliefd op! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Klinkt best nice! :) Moet hem nog wel wat vaker horen. Headhunterz elementen hoor je in elk geval zeer duidelijk :P Noisecontrollers ook wel, en Wildstylez... Mja, misschien de melodie of iets, maar verder hoor ik niet zoveel van Joram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

Wauw, wat is deze gaaf zeg! :D
Ik hoop dat ik hem vandaag live hoor bij Reverze! :)

BuzzLightyear schreef:
Klinkt best nice! :) Moet hem nog wel wat vaker horen. Headhunterz elementen hoor je in elk geval zeer duidelijk :P Noisecontrollers ook wel, en Wildstylez... Mja, misschien de melodie of iets, maar verder hoor ik niet zoveel van Joram.

Misschien wel in de 2e climax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

Supermelodie :D
Hoop hem vanavond te horen !
Het mag gezegt worden dik anthem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:14 

Artiest

Klinkt echt vet!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:18 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.

Dat mis ik juist helemaal niet eigenlijk. Heerlijk zomerse track! Zeer aanstekelijke melodie ook. Zeker weten dat ik 's avonds laat het anthem nog door m'n kop hoor spelen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:22 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Wauw, wat is deze gaaf zeg! :D
Ik hoop dat ik hem vandaag live hoor bij Reverze! :)

BuzzLightyear schreef:

Misschien wel in de 2e climax :P

Zou nice zijn ja! :D Moet zeggen dat ik door deze plaat en het zonnetje hier al wel weer helemaal in de Defqon stemming ben :P En dat terwijl vorig jaar m'n laatste keer zou zijn godver xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:41 

Hardtraxx Crew

Wat is dit voor flauwekul om hun met z'n drieën een anthem te laten maken.... :/ Geef gewoon iemand anders de kans, lijkt me wel zo eerlijk. Over het nummer zelf, de melodie sprak me meteen aan, alleen weer zo'n karige slappe kick er onder. Nee, er hoeft geen keiharde kick onder, maar gewoon een redelijke mainstream kick. Je hoort wel duidelijk de NC en HHZ elementen er in terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:43 

Hardtraxx Veteran

die melodie is echt verslavend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Echt een heerlijk anthem!! :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:51 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Wat is dit voor flauwekul om hun met z'n drieën een anthem te laten maken.... :/ Geef gewoon iemand anders de kans, lijkt me wel zo eerlijk. Over het nummer zelf, de melodie sprak me meteen aan, alleen weer zo'n karige slappe kick er onder. Nee, er hoeft geen keiharde kick onder, maar gewoon een redelijke mainstream kick. Je hoort wel duidelijk de NC en HHZ elementen er in terug.

ben ik het wel beetje mee eens, toch een soort voortrekkerij , ik denk dat q-dance bang is dat het anthem niet goed genoeg wordt als ze het aan iemand anders uitbesteden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

Serieus what The fuck? Echt het toppunt van schraalheid dit. De afgelopen 3 jaar hebben ze em al gemaakt en nu samen? Laat iemand anders het een keer doen. Vind er overigens weer bar weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:05 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Vind er juist een heeerlijk zonnig sfeertje in zitten, lekkere track!

En dat gezeur over dat andere anthem makers een kans zouden moeten krijgen, ben ik het niet mee eens.
Q-dance neemt nu een risico door het meerdere dagen te laten zijn en willen ze de maximale promotie mogelijk, dus kiezen ze voor de big guns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:07 

Joeyvg schreef:
Vind dit toch wel een van de betere anthems hoor :thumbsup:

Heb de wat langere versie even geupload:

Afbeelding

Dit is gewoon een keiharde troll.

nee, dit is niet serieus,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet echt overtuigd, vind het maar matig klinken allemaal.

Overigens mee eens dat het erg schraal is om deze 3 producers, die het allemaal al een keer gedaan hebben het weer te laten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:22 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Ik ben niet echt overtuigd, vind het maar matig klinken allemaal.

Overigens mee eens dat het erg schraal is om deze 3 producers, die het allemaal al een keer gedaan hebben het weer te laten doen.

ja beetje bekende DJ's een anthem laten maken die bij het volk wel aanslaat, om de naam alleen al.
beedje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:27 

Aan het typen...

Wat een energieloze plaat weer, slappe blije melodie en de kicks komen ook amper over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:27 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wat een energieloze plaat weer, slappe blije melodie en de kicks komen ook amper over.

Ja ik vind het een beetje leeg overkomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dit!
En ik erger me die piano in het intro..

Kraak... Piep...

Nee net niet.

Melodie spreekt me niet aan en de kick ook niet.

Hardtraxxer

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:33 

Hardtraxx Elite

Nu is iedereen dol enthousiast, maar als je hem 20000000000000000000000 keer voorbij hebt horen komen op ieder feest is het ineens de grootste grafplaat van 2012.. Mijn mening is nog even neutraal over deze track, vind het idee erg vet, maar hij komt zwak over.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks