Related topics
- View the latest post: Jelle Jansen - The Power Of The Hunter (Headhunterz Tribute)
- View the latest post: Headhunterz - The Power Of Music (Euphorizer Remix)
- View the latest post: Headhunterz - The Power Of Music (Forever Lost Remix)
- View the latest post: Headhunterz - Power Of Music
- View the latest post: Mystical Mind - Generate Power (XBONE240)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wel leuk maar overtreft het origineel niet imo =)
-
C
Origineel was al goed te doen.. vindt deze ook niet onaardig klinken.. (beetje harder dan origineel wat er goed bij past)
Janken als die melodie ineens omhoog springt. Had zeker niet gehoeven dit...
Deze vond ik echt geweldig in het Gelredome! Die kick in het origineel is eigenlijk best wel heel slecht!
Het origineel is echt een geweldig nummer, deze vind ik helaas een stuk minder.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Vond de oude vetter! duistere lage melodie 
Is dat niet alleen in de versie voor qlimax? Ik zal zo de andere is luisteren die ook online staan..dawasiknie wrote:Janken als die melodie ineens omhoog springt. Had zeker niet gehoeven dit...
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ill upload my version later, since its a better quality 
Vind het origineel ook beter. Jammer van de kicks ook. Desondanks wel leuk om weer eens live te horen
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik snap niks van deze post? Of ben ik nou gek.Hard Society wrote:Is dat niet alleen in de versie voor qlimax? Ik zal zo de andere is luisteren die ook online staan..dawasiknie wrote:Janken als die melodie ineens omhoog springt. Had zeker niet gehoeven dit...
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Vind het gewoon voor een edit een prima track. Denk de p1x kicks van rate reducer hgz mix. Er veter onder passen en het een oude feel nog geeft.
Orginele Power of the Mind past meer in mijn rijtje maar deze edit vind ik niet verkeerd 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
leuke edit, origineel vind ik toch beter
-
QHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Ja ik vind origineel ook beter maar wel lekker fris dit, sommige oude tracks zijn al te vaak gedraaid en dan heb ik liever een iets mindere remix.
Origineel luister ik nog best wel vaak, deze edit zal het bij deze ene keer blijven.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Leuke moderne tint aan deze track gegeven, maar voor mij zal het origineel echt nooit worden overtroffen. Dat is echt een juweeltje.
Ik vindt deze edit beter als het origineel, maar hij begint die kicks toch echt uit te melken. Bijna alle nieuwe eigen tracks in de qlimax liveset hebben dezelfde kick eronder. JAmmer.
Ik heb niet zo veel met het orgineel (zal wel een van de weinigen zijn), maar vind dit wel een mooie update naar het heden. Klonk op Thrillogy prima!
CaptainObvious69 wrote:Wel leuk maar overtreft het origineel niet imo =)
Ik vind die overgang van de oude melodie klank naar die van de nieuwe echt lelijk klinken, dat kan echt veel soepeler of gewoon meteen de nieuwe melodie klank gebruiken. Ook vind ik de kicks iets te storen naar voren komen, wat voor mij ten koste gaat van de melodie. Vind verders de nieuwe synth echt heerlijk en helder en een leuke tool om op Qlimax te horen.