Wat moet je hier doen om een ban te krijgen? 
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - The Power Of Music (Euphorizer Remix)
- View the latest post: Headhunterz - The Power Of Music (Forever Lost Remix)
- View the latest post: Headhunterz - Power Of Music
- View the latest post: Yhimself - Power Of Music (Rave-Hard Remix) (DNZF1868)
- View the latest post: Jelle Jansen - The Power Of The Hunter (Headhunterz Tribute)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
J
Tja, lekker. Kan niets anders zeggen. 
Top melodie en een lekkere sound, had er alleen een andere kick onder willen horen. Past er niet bij 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 19 hours ago
Toch een heerlijke melodie 
Is er al wat meer over bekend?
Is er al wat meer over bekend?
Dit dus.Fuzzylogic wrote:Doet me heeeeeeeel veel denken aan The Sacrifice, en dan heb ik het niet alleen over die hoge zangvocals in het begin.
Maybe een remake/remix van zijn nummertje uit 2006. Zal me niets verbazen overigens omdat hij zelf dol op dat nummer is en het zijn eerste echte hit (verbeter me als ik het fout heb) is, en de video hint ook wel een beetje in deze richting.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Het is geen remix of remake van The SacrificeBoosterz wrote:Dit dus.Fuzzylogic wrote:Doet me heeeeeeeel veel denken aan The Sacrifice, en dan heb ik het niet alleen over die hoge zangvocals in het begin.
Maybe een remake/remix van zijn nummertje uit 2006. Zal me niets verbazen overigens omdat hij zelf dol op dat nummer is en het zijn eerste echte hit (verbeter me als ik het fout heb) is, en de video hint ook wel een beetje in deze richting.
OT:
Vind het nog steeds geen bijzondere track, de melodie is niet zo pakken imo als bij de track Reignite bijvoorbeeld.
De sound is wel leuk maar voor mij niet echt heel interessant
Ik dacht dit ook inderdaad, we zullen het wel horen binnenkortBoosterz wrote:Dit dus.Fuzzylogic wrote:Doet me heeeeeeeel veel denken aan The Sacrifice, en dan heb ik het niet alleen over die hoge zangvocals in het begin.
Bron?Analoxx wrote:Het is geen remix of remake van The SacrificeEr zitten gewoon 2 nummers het in het filmpje!
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Leuke melo, jammer van de kicks. Ga 'm wel vaker luisteren 
Eerste deel is een vertraagde versie vanpatrickjeb wrote:Bron?Analoxx wrote:Het is geen remix of remake van The SacrificeEr zitten gewoon 2 nummers het in het filmpje!
View on YouTube
Dus sowieso 2 tracks
Je weet dus niet wat de 2e track (Als het een 2e track is) is, zoals meerdere vind ik het ook op de melo van The Sacrifice lijken. Misschien wel een edit, misschien een nieuwe track.. Ik hou m'n opties iig nog open 
Nando wrote:Tja, lekker. Kan niets anders zeggen.
Op YT (Tja..
) gaan geruchten dat deze track "Headhunterz - Enlightened Souls" heet (Bron was Hhz zelf op TQ). Vind hem verdomd lekker, echt een pareltje. Hopelijk zet hij deze lijn van Re-Ignite en deze door!
Zou ook een vette tracknaam zijn
ik kan nog niet echt aan die melodie wennen. vind hem apart, misschien dat mijn mening wat bijdraait na vaker luisteren 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Er zijn ook geruchten 'van Headhunterz zelf' die beweren dat de track The Power of Music gaat heten. Maar geruchten heb je geen kut aan.p-stylez wrote:Op YT (Tja..) gaan geruchten dat deze track "Headhunterz - Enlightened Souls" heet (Bron was Hhz zelf op TQ). Vind hem verdomd lekker, echt een pareltje. Hopelijk zet hij deze lijn van Re-Ignite en deze door!
![]()
Ik heb iig me kaartjes besteld voor 20 oktober.
Verwachtte wel wat na het lezen van al die lovende reacties maar ik zie niet wat er zo bijzonder is aan dit stukje?
-
P
Wat is dit weer vet zeg! 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Heerlijk! 
Melodie is een beetje Frontliner-achtig vind ik. Klinkt niet slecht 
-
T
- 5 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
Melodie pakt wel uit indd, maar heady heeft wel betere tracks.