Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:12 

Hardtraxx Elite

Ilmar schreef:
Het was een foutje. ik mocht de foto eigenlijk niet uploaden.

Ja alleen post de producer van 1 v/d tracks hier net:

Citaat:
Ben benieuwd hoe je aan mijn Another Day komt. Die is namelijk nog niet de deur uitgeweest. Fakert
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:47 

Hardtraxxer

Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

Boosterz schreef:
Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account. :)

Hij zegt alleen dat die track klaar is, geen link naar dit filmpje bijvoorbeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:17 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Boosterz schreef:

Hij zegt alleen dat die track klaar is, geen link naar dit filmpje bijvoorbeeld :P

True, maar aangezien de trailer preview begint met de vocal 'te power of music' ... xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

OT idd, jezus wat een kinderen hier.

Over de track:

Ben benieuwd naar de intro, ik heb echt een vet gevoel bij de climax, alsof elke x als de melodie zich herhaalt er een nieuwe climax is ofzo haha. Vette shit dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

Even wat opgeruimd hier en Kindertjes, vanaf hier ontopic anders een directe waarschuwing..

Wat die screen betreft, hier ga ik nog even wat beter naar kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

echt een heerlijke track tot nut toe, ben benieuwd naar de rest dit is dus een folluw up van the sacrifice 6 jaar geleden :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Premiere zal dus plaats vinden in het Ziggodome. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:38 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
en Kindertjes

Gaan jullie nu een standaard modarator taal hanteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:32 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
Premiere zal dus plaats vinden in het Ziggodome. :]

Citaat:
‏@djheadhunterz
Finally.. The Power Of Music is finished. Sleepy time.

Hopelijk krijgen we hem al eerder te horen, in de volgende HWS bijvoorbeeld!

Maar wat is dit een te geniale Melodie! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

Me gusta! Heel erg fijne melodie... Ben sinds een poosje weer wat meer gegrepen door de plaatjes van Heady :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:47 

Hardtraxx Addict

Lekker veel energie! Me like. Willem blijft nog steeds degene die alles het meest verdient (fame etc.), niet Zatox of Coone of Frontliner of menig ander artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:39 

Hardtraxx Elite

Ben nu al helemaal gek op die melodie! Krijg er kippevel van, dus dan zit dat wel goed!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:

Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatst
De Headhunterz plaatjes beginnen allemaal zo standaard met de zelfde soundbanks/kicks etc.. Hij mag van mij best wel eens een keer wat anders produceren met wat stevigere kicks zonder die holle klank..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:54 

Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Analoxx schreef:

Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatst
De Headhunterz plaatjes beginnen allemaal zo standaard met de zelfde soundbanks/kicks etc.. Hij mag van mij best wel eens een keer wat anders produceren met wat stevigere kicks zonder die holle klank..

Ik denk dat ik lijd aan hetzelfde syndroom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:02 

Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Destination schreef:
Analoxx schreef:

Ik denk dat ik lijd aan hetzelfde syndroom...

*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:14 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening.

Lees jij überhaupt wat je zelf quote? Damn, nog steeds onvoorstelbaar op hoe laag niveau jij zit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:18 

Hardtraxx Elite

rustig jongetje het is maar een grap, en ja ik weet precies wat ik quote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:21 

Elexz schreef:
emmerick schreef:
*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening.

Lees jij überhaupt wat je zelf quote? Damn, nog steeds onvoorstelbaar op hoe laag niveau jij zit...

Binnen de 24 uur volledig van mening veranderen :/ hoe kunnen we jou nu serieus nemen :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:51 

Hardtraxx Addict

Als je nou eens leest staat er dat ik het eens ben met de stelling van die gast, namelijk dat de plaat al verveelt na een paar keer luisteren. Alsof dat niet mogelijk is in 24 uur? Echt hoe dom zijn jullie twee?

emmerick schreef:
rustig jongetje het is maar een grap, en ja ik weet precies wat ik quote.

Als je dat zo goed weet, maak dan niet zo'n domme opmerking ;) En we weten allemaal dat het geen grap is, want er zit namelijk geen grap in die opmerking. Slechts een domme reactie van een laag begaafd jongetje zoals jij :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:05 

Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Analoxx schreef:

Toen ik door alle pagina's hier heen keek, las ik alleen maar zeer postiefe reacties van iedereen! maar idd, ik vind ook dat het allemaal wat op elkaar gaat lijken! Ik vind zijn tracks niet heel interessant eigenlijk! -.- paar keer luisteren en heb er wel weer genoeg van! Dit vind ik tevens de wat mindere van de laatste tracks van Heady! voor mij staat Reignite eigenlijk nog steeds bovenaan van zijn laatste producties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:13 

Hardtraxx Elite

wat zit jou allemaal dwars man kijk hoe je reageert >.< waar maak je je allemaal druk om.. het maakt verder toch niks uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:18 

Euh Elexz dinges, wtf is dat voor een reactie? Gefrustreerd ofzo xd ? Wat een knetser ben jij seg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:19 

Hardtraxxer

Wat een geile track zeg!! :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks