Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Ilmar wrote:Het was een foutje. ik mocht de foto eigenlijk niet uploaden.
Ja alleen post de producer van 1 v/d tracks hier net:
Ben benieuwd hoe je aan mijn Another Day komt. Die is namelijk nog niet de deur uitgeweest. Fakert
Hardtraxxer
63 posts member since 2012
last seen May 2013
Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account. :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Boosterz wrote:Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account. :)
Hij zegt alleen dat die track klaar is, geen link naar dit filmpje bijvoorbeeld :P
Hardtraxxer
63 posts member since 2012
last seen May 2013
patrickjeb wrote:
Boosterz wrote:Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account. :)
Hij zegt alleen dat die track klaar is, geen link naar dit filmpje bijvoorbeeld :P
True, maar aangezien de trailer preview begint met de vocal 'te power of music' ... xD
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
OT idd, jezus wat een kinderen hier.

Over de track:

Ben benieuwd naar de intro, ik heb echt een vet gevoel bij de climax, alsof elke x als de melodie zich herhaalt er een nieuwe climax is ofzo haha. Vette shit dus :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Even wat opgeruimd hier en Kindertjes, vanaf hier ontopic anders een directe waarschuwing..

Wat die screen betreft, hier ga ik nog even wat beter naar kijken..
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
echt een heerlijke track tot nut toe, ben benieuwd naar de rest dit is dus een folluw up van the sacrifice 6 jaar geleden :D !
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Premiere zal dus plaats vinden in het Ziggodome. :]
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
G1LL wrote:en Kindertjes
Gaan jullie nu een standaard modarator taal hanteren?
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Qlown wrote:Premiere zal dus plaats vinden in het Ziggodome. :]
‏@djheadhunterz
Finally.. The Power Of Music is finished. Sleepy time.
Hopelijk krijgen we hem al eerder te horen, in de volgende HWS bijvoorbeeld!

Maar wat is dit een te geniale Melodie! :love:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Me gusta! Heel erg fijne melodie... Ben sinds een poosje weer wat meer gegrepen door de plaatjes van Heady :D
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Lekker veel energie! Me like. Willem blijft nog steeds degene die alles het meest verdient (fame etc.), niet Zatox of Coone of Frontliner of menig ander artiest.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Ben nu al helemaal gek op die melodie! Krijg er kippevel van, dus dan zit dat wel goed!! :thumbsup:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Analoxx wrote:ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha
Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatst
De Headhunterz plaatjes beginnen allemaal zo standaard met de zelfde soundbanks/kicks etc.. Hij mag van mij best wel eens een keer wat anders produceren met wat stevigere kicks zonder die holle klank..
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Destination wrote:
Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatst
De Headhunterz plaatjes beginnen allemaal zo standaard met de zelfde soundbanks/kicks etc.. Hij mag van mij best wel eens een keer wat anders produceren met wat stevigere kicks zonder die holle klank..
Ik denk dat ik lijd aan hetzelfde syndroom...
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Elexz wrote:
Destination wrote:
Ik denk dat ik lijd aan hetzelfde syndroom...
*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening :D
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
emmerick wrote:*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening.
Lees jij überhaupt wat je zelf quote? Damn, nog steeds onvoorstelbaar op hoe laag niveau jij zit...
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
rustig jongetje het is maar een grap, en ja ik weet precies wat ik quote.
S
Elexz wrote:
emmerick wrote:*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening.
Lees jij überhaupt wat je zelf quote? Damn, nog steeds onvoorstelbaar op hoe laag niveau jij zit...
Binnen de 24 uur volledig van mening veranderen :/ hoe kunnen we jou nu serieus nemen :)?
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Als je nou eens leest staat er dat ik het eens ben met de stelling van die gast, namelijk dat de plaat al verveelt na een paar keer luisteren. Alsof dat niet mogelijk is in 24 uur? Echt hoe dom zijn jullie twee?
emmerick wrote:rustig jongetje het is maar een grap, en ja ik weet precies wat ik quote.
Als je dat zo goed weet, maak dan niet zo'n domme opmerking ;) En we weten allemaal dat het geen grap is, want er zit namelijk geen grap in die opmerking. Slechts een domme reactie van een laag begaafd jongetje zoals jij :')
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Destination wrote:
Toen ik door alle pagina's hier heen keek, las ik alleen maar zeer postiefe reacties van iedereen! maar idd, ik vind ook dat het allemaal wat op elkaar gaat lijken! Ik vind zijn tracks niet heel interessant eigenlijk! -.- paar keer luisteren en heb er wel weer genoeg van! Dit vind ik tevens de wat mindere van de laatste tracks van Heady! voor mij staat Reignite eigenlijk nog steeds bovenaan van zijn laatste producties :)
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
wat zit jou allemaal dwars man kijk hoe je reageert >.< waar maak je je allemaal druk om.. het maakt verder toch niks uit.
S
Euh Elexz dinges, wtf is dat voor een reactie? Gefrustreerd ofzo xd ? Wat een knetser ben jij seg :D
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Wat een geile track zeg!! :x