Ja alleen post de producer van 1 v/d tracks hier net:Ilmar wrote:Het was een foutje. ik mocht de foto eigenlijk niet uploaden.
Ben benieuwd hoe je aan mijn Another Day komt. Die is namelijk nog niet de deur uitgeweest. Fakert
Ja alleen post de producer van 1 v/d tracks hier net:Ilmar wrote:Het was een foutje. ik mocht de foto eigenlijk niet uploaden.
Ben benieuwd hoe je aan mijn Another Day komt. Die is namelijk nog niet de deur uitgeweest. Fakert
Hij zegt alleen dat die track klaar is, geen link naar dit filmpje bijvoorbeeldBoosterz wrote:Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account.
True, maar aangezien de trailer preview begint met de vocal 'te power of music' ... xDpatrickjeb wrote:Hij zegt alleen dat die track klaar is, geen link naar dit filmpje bijvoorbeeldBoosterz wrote:Het is overigens al bekend dat hij 'The Power of Music' heet. Bron: Headhunterz officiele Twitter account.
Gaan jullie nu een standaard modarator taal hanteren?G1LL wrote:en Kindertjes
Qlown wrote:Premiere zal dus plaats vinden in het Ziggodome. :]
Hopelijk krijgen we hem al eerder te horen, in de volgende HWS bijvoorbeeld!@djheadhunterz
Finally.. The Power Of Music is finished. Sleepy time.
Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatstAnaloxx wrote:ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha
Ik denk dat ik lijd aan hetzelfde syndroom...Destination wrote:Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatstAnaloxx wrote:ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha
De Headhunterz plaatjes beginnen allemaal zo standaard met de zelfde soundbanks/kicks etc.. Hij mag van mij best wel eens een keer wat anders produceren met wat stevigere kicks zonder die holle klank..
*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige meningElexz wrote:Ik denk dat ik lijd aan hetzelfde syndroom...Destination wrote:Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatstAnaloxx wrote:ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha
De Headhunterz plaatjes beginnen allemaal zo standaard met de zelfde soundbanks/kicks etc.. Hij mag van mij best wel eens een keer wat anders produceren met wat stevigere kicks zonder die holle klank..
Lees jij überhaupt wat je zelf quote? Damn, nog steeds onvoorstelbaar op hoe laag niveau jij zit...emmerick wrote:*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening.
Binnen de 24 uur volledig van mening veranderenElexz wrote:Lees jij überhaupt wat je zelf quote? Damn, nog steeds onvoorstelbaar op hoe laag niveau jij zit...emmerick wrote:*scrollt 5 comments naar boven* mhm standvastige mening.
Als je dat zo goed weet, maak dan niet zo'n domme opmerkingemmerick wrote:rustig jongetje het is maar een grap, en ja ik weet precies wat ik quote.
Toen ik door alle pagina's hier heen keek, las ik alleen maar zeer postiefe reacties van iedereen! maar idd, ik vind ook dat het allemaal wat op elkaar gaat lijken! Ik vind zijn tracks niet heel interessant eigenlijk!Destination wrote:Nee hoor, nadat ik deze een aantal keren heb beluisterd heb ik spijt wat voor een reactie ik had geplaatstAnaloxx wrote:ben echt een van de weinige die dit niet niet zo goed vind haha