SVB schreef:
Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz

. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.
Op feesten sta ik altijd al zo veel mogelijk bij de euforische Hardstyle en daar hoor ik al zo veel hhz platen voorbij komen dat ik nooit meer bij zijn setjes zou gaan kijken. Hhz tracks hoor je toch al genoeg in andere sets voorbij komen. Dragonborn hoor je soms wel 2 of 3 x per feest gedraaid worden, dan zit ik echt niet meer te wachten op een Headhunterz die hem er geheid nog een keer op gooit. Een klein beetje collegialiteit zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door niet zo veel hhz platen te draaien

Heeft hhz de hardstyle-scene verlaten, is het niet goed.
Eren DJ collega's zijn platen door ze te draaien op feesten, is het weer niet goed haha
hoor nog geen geroezemoes of hij samen met Wildstylez als P1 het anthem maakt voor Qlimax dit jaar

.. moet dat onderhand niet eens een keer beginnen? Of sowieso speculeren van wie het anthem is..?