Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Headhunterz

Track(s): TBA

Sample/video:

Bron: Headhunterz

1:17 & 3:46

Is dit niet gewoon 'zo goed als' Hardstyle? Zit volgens mij hooguit 5 bpm onder de '150 norm' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee welk label je er aan moet plakken nu, de melodie klinkt iig weer goud :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verwacht een 50/50 track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:00 
 
Hardtraxxer

Het eerste wat ik dacht toen ik de melodie hoorde was van hier kan zo een hardstyle kick onder. Denk inderdaad dat het een soort cross over plaatjes word op 140 / 145 bpm. Klinkt in ieder geval errug vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:56 
 
Hardtraxxer

Ik verwacht een house plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crossover hardstyle platen zijn altijd kut vind ik. Headhunterz hoeft van mij echt geen hardstyle meer te maken tenzij hij zijn oude stijl herpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Crossover hardstyle platen zijn altijd kut vind ik. Headhunterz hoeft van mij echt geen hardstyle meer te maken tenzij hij zijn oude stijl herpakt.

Hier sluit ik me bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze viel mij ook al op in de vlog.
Interesse is gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik weet het niet, klinkt inderdaad als een soort van crossover iets. Ik denk alleen niet dat ik daar op zit te wachten.

Als ie weer met een hardstyle plaat wil komen vind ik wel dat het iets vernieuwend mag zijn en niet een kopie van wat er al zo veel is. Met alle respect, maar ik denk dat hij beter gewoon in de EDM kan blijven en daar z'n ding moet blijven doen, want geef toe, dat doet hij goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ismailhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:41 
 

Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz :$. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.

Op feesten sta ik altijd al zo veel mogelijk bij de euforische Hardstyle en daar hoor ik al zo veel hhz platen voorbij komen dat ik nooit meer bij zijn setjes zou gaan kijken. Hhz tracks hoor je toch al genoeg in andere sets voorbij komen. Dragonborn hoor je soms wel 2 of 3 x per feest gedraaid worden, dan zit ik echt niet meer te wachten op een Headhunterz die hem er geheid nog een keer op gooit. Een klein beetje collegialiteit zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door niet zo veel hhz platen te draaien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:46 
 
Hardtraxxer

SVB schreef:
Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz :$. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.

Op feesten sta ik altijd al zo veel mogelijk bij de euforische Hardstyle en daar hoor ik al zo veel hhz platen voorbij komen dat ik nooit meer bij zijn setjes zou gaan kijken. Hhz tracks hoor je toch al genoeg in andere sets voorbij komen. Dragonborn hoor je soms wel 2 of 3 x per feest gedraaid worden, dan zit ik echt niet meer te wachten op een Headhunterz die hem er geheid nog een keer op gooit. Een klein beetje collegialiteit zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door niet zo veel hhz platen te draaien :whistle:

Heeft hhz de hardstyle-scene verlaten, is het niet goed.
Eren DJ collega's zijn platen door ze te draaien op feesten, is het weer niet goed haha

hoor nog geen geroezemoes of hij samen met Wildstylez als P1 het anthem maakt voor Qlimax dit jaar :P .. moet dat onderhand niet eens een keer beginnen? Of sowieso speculeren van wie het anthem is..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:11 
 

Ik heb nooit ergens gezegd dat het niet goed is dat Headhunters de hardstyle verlaten heeft hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz :$. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.

Op feesten sta ik altijd al zo veel mogelijk bij de euforische Hardstyle en daar hoor ik al zo veel hhz platen voorbij komen dat ik nooit meer bij zijn setjes zou gaan kijken. Hhz tracks hoor je toch al genoeg in andere sets voorbij komen. Dragonborn hoor je soms wel 2 of 3 x per feest gedraaid worden, dan zit ik echt niet meer te wachten op een Headhunterz die hem er geheid nog een keer op gooit. Een klein beetje collegialiteit zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door niet zo veel hhz platen te draaien :whistle:

Denk eigenlijk dat juist doordat Headhunterz 'weg' is die andere dj's wat makkelijker zijn platen erbij pakken. ;)

(Al vind ik het aandeel van HHZ-tracks nog wel meevallen, maar wellicht heeft dat ook te maken met de verrauwing van de scene. :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 10:14 
 
Hardtraxxer

Sjuutie schreef:

hoor nog geen geroezemoes of hij samen met Wildstylez als P1 het anthem maakt voor Qlimax dit jaar :P .. moet dat onderhand niet eens een keer beginnen? Of sowieso speculeren van wie het anthem is..?


Hier speculeren ze genoeg http://hardtraxx.nl/forum/feesten/qlimax-2016-19-november-2016-gelredome-arnhem-t56442.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.


Elke willekeurige set van Cyber of Sound Rush meepakken en je hoort zo een hoop Hhz platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Doen wel meer artiesten dan SR & Cyber. Psychedelic hoor je bijvoorbeeld behoorlijk vaak op mainstages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Poe poe wat een hoop hhz platen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.


Euphoria in de 013 op 5 november. Kans op HHz platen is nu wel heel hoog.
feesten/euphoria-05-11-2016-013-tilburg-t56453.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of Dragonborn 3x gedraaid wordt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Achja, wel weer eens wat anders dan i kill you with my fist motherfucker KRANG KRANG KRANG KRANG :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Achja, wel weer eens wat anders dan i kill you with my fist motherfucker KRANG KRANG KRANG KRANG :cool:

Is die plaat al eens gereleased trouwens? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 14:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.


Youtube Outdoor :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks