Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz

Shocker (Qlimax 2014 edit)



Aangenaam verrast wat Headhunterz met deze edit ons voorschotelde op Qlimax.
Hij had de standaard versie kunnen draaien, maar in plaats daarvan maakte hij een (naar mijn idee) erg geslaagde edit.
Van mij mag dit wel een release worden. Voor mij laat dit toch wel zien dat Headhunterz een top producer is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:07 
 

Doet me zo op het eerste gehoor helemaal niks eigenlijk :/
Dan vind ik het origineel nog leuker. En ook die vond/vind ik ook niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het een top producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:30 
 
Hardtraxxer

Veelste slap geen hardstyle waardig.
Ik vind het jammer dat heady deze kant op is gegaan, Hij was een van mijn favorieten producers.

Hoef hem niet meer te zien op feesten als ie dit soort onzin draait :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sensa schreef:
draaid

In welk universum is dit een woord? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
sensa schreef:
draaid

In welk universum is dit een woord? :P

In nieuwe-generatieland. Waar men in het donker spacebrillen op zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 13:31 
 
Hardtraxxer

Willem is gewoon een held dat bewijst ie hier maar weer, orgineel vind ik echt een poep track, maar dit is echt lekker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 16:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit klonk echt heel dik in het Gelredome. Heerlijke energieke track om je set mee te openen en vond die vocals ook tof :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

house op 150 bpm, jeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel vond ik wel te doen voor een house-nummer. Zal het nooit op repeat zetten, maar goed, was aardig. De climax in deze remix vind ik echter heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt voordat die stomme outro erin komt. Dat soort intro's en outro's zal ik nooit aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 23:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

yowan schreef:
house op 150 bpm, jeeeee


Ik hoop dat je hoort dat dit geen 150 is? eerder rond de 145 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt zo'n waanzinnig nummer. Op Qlimax jezus man wat een geweldig begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik vind dit echt zo'n waanzinnig nummer. Op Qlimax jezus man wat een geweldig begin


melodie is idd heel gaaf en met die show op Qlimax erbij was dit inderdaad een goeie start :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Origineel vond ik wel te doen voor een house-nummer. Zal het nooit op repeat zetten, maar goed, was aardig. De climax in deze remix vind ik echter heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt voordat die stomme outro erin komt. Dat soort intro's en outro's zal ik nooit aan wennen.

Dat heb ik dus ook. Thuis of bijvoorbeeld in de auto luistert het lekker weg, maar ik ga niet naar een Hardstyle feest voor dit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 00:39 
 
Hardtraxxer

Vind het matig klinken. Geen power, niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk melodietje, geen verkeerd plaatje zo alleen kicks zijn wel slapjes helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 04:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Heerlijk melodietje, geen verkeerd plaatje zo alleen kicks zijn wel slapjes helaas.


Thuis mist het misschien wat kracht idd. Maar op een groot systeem als bij Qlimax klonk dat wel anders, heerlijk zo'n zuivere en cleane kick :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Meph0 schreef:
Origineel vond ik wel te doen voor een house-nummer. Zal het nooit op repeat zetten, maar goed, was aardig. De climax in deze remix vind ik echter heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt voordat die stomme outro erin komt. Dat soort intro's en outro's zal ik nooit aan wennen.

Dat heb ik dus ook. Thuis of bijvoorbeeld in de auto luistert het lekker weg, maar ik ga niet naar een Hardstyle feest voor dit. >.<

Bij het thuis luisteren is het vaak achtergrondmuziek en merk ik het inderdaad niet zo, maar als ik het een keer toch hoor, heb ik de neiging het door te spoelen. Er zit nul drive in en het is zo fucking standaard. Net als die stomme speedups voor de climax. Zo makkelijk. Zo kut. Maar nog steeds, wel een dijk van een climax in deze plaat. Nu nog re-edit met hardstyle-intro en outro. Beetje reverse, portie drive, 150BPM, geen stomme speedup en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van 2:27 tot 2:52 een fijn nummertje. De rest echt een bak ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Heady heeft blijkbaar gezegd dat dit een free release wordt, misschien als hij 1 miljoen likes heeft op fb? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Heady heeft blijkbaar gezegd dat dit een free release wordt, misschien als hij 1 miljoen likes heeft op fb? :P


Zou mooi zijn :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks