Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Headhunterz

Shocker (Qlimax 2014 edit)

View on YouTube

Aangenaam verrast wat Headhunterz met deze edit ons voorschotelde op Qlimax.
Hij had de standaard versie kunnen draaien, maar in plaats daarvan maakte hij een (naar mijn idee) erg geslaagde edit.
Van mij mag dit wel een release worden. Voor mij laat dit toch wel zien dat Headhunterz een top producer is :thumbup:
S
Doet me zo op het eerste gehoor helemaal niks eigenlijk :/
Dan vind ik het origineel nog leuker. En ook die vond/vind ik ook niet geweldig.
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Vond het een top producer
S
Hardtraxxer
196 posts member since 2011
last seen Dec 2016
Veelste slap geen hardstyle waardig.
Ik vind het jammer dat heady deze kant op is gegaan, Hij was een van mijn favorieten producers.

Hoef hem niet meer te zien op feesten als ie dit soort onzin draait :/
Last edited by sensa on 26 Nov 2014 15:36, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
sensa wrote: draaid
In welk universum is dit een woord? :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
wootum wrote:
sensa wrote: draaid
In welk universum is dit een woord? :P
In nieuwe-generatieland. Waar men in het donker spacebrillen op zet.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Willem is gewoon een held dat bewijst ie hier maar weer, orgineel vind ik echt een poep track, maar dit is echt lekker! :worship:
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Dit klonk echt heel dik in het Gelredome. Heerlijke energieke track om je set mee te openen en vond die vocals ook tof :love:
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
View on SoundCloud
^^
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 21 days ago
house op 150 bpm, jeeeee
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Origineel vond ik wel te doen voor een house-nummer. Zal het nooit op repeat zetten, maar goed, was aardig. De climax in deze remix vind ik echter heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt voordat die stomme outro erin komt. Dat soort intro's en outro's zal ik nooit aan wennen.
Artiest
last seen Jul 2025
yowan wrote:house op 150 bpm, jeeeee
Ik hoop dat je hoort dat dit geen 150 is? eerder rond de 145 ofzo.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik vind dit echt zo'n waanzinnig nummer. Op Qlimax jezus man wat een geweldig begin
Hardtraxxer
59 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Paultheone wrote:Ik vind dit echt zo'n waanzinnig nummer. Op Qlimax jezus man wat een geweldig begin
melodie is idd heel gaaf en met die show op Qlimax erbij was dit inderdaad een goeie start :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Meph0 wrote:Origineel vond ik wel te doen voor een house-nummer. Zal het nooit op repeat zetten, maar goed, was aardig. De climax in deze remix vind ik echter heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt voordat die stomme outro erin komt. Dat soort intro's en outro's zal ik nooit aan wennen.
Dat heb ik dus ook. Thuis of bijvoorbeeld in de auto luistert het lekker weg, maar ik ga niet naar een Hardstyle feest voor dit. >.<
D
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Jul 2015
Vind het matig klinken. Geen power, niks.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Heerlijk melodietje, geen verkeerd plaatje zo alleen kicks zijn wel slapjes helaas.
Artiest
last seen Jul 2025
Ventrue wrote:Heerlijk melodietje, geen verkeerd plaatje zo alleen kicks zijn wel slapjes helaas.
Thuis mist het misschien wat kracht idd. Maar op een groot systeem als bij Qlimax klonk dat wel anders, heerlijk zo'n zuivere en cleane kick :love:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Maximum wrote:
Meph0 wrote:Origineel vond ik wel te doen voor een house-nummer. Zal het nooit op repeat zetten, maar goed, was aardig. De climax in deze remix vind ik echter heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt voordat die stomme outro erin komt. Dat soort intro's en outro's zal ik nooit aan wennen.
Dat heb ik dus ook. Thuis of bijvoorbeeld in de auto luistert het lekker weg, maar ik ga niet naar een Hardstyle feest voor dit. >.<
Bij het thuis luisteren is het vaak achtergrondmuziek en merk ik het inderdaad niet zo, maar als ik het een keer toch hoor, heb ik de neiging het door te spoelen. Er zit nul drive in en het is zo fucking standaard. Net als die stomme speedups voor de climax. Zo makkelijk. Zo kut. Maar nog steeds, wel een dijk van een climax in deze plaat. Nu nog re-edit met hardstyle-intro en outro. Beetje reverse, portie drive, 150BPM, geen stomme speedup en gaan.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Van 2:27 tot 2:52 een fijn nummertje. De rest echt een bak ellende.
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
Heady heeft blijkbaar gezegd dat dit een free release wordt, misschien als hij 1 miljoen likes heeft op fb? :P
Hardtraxxer
59 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Mitzinator wrote:Heady heeft blijkbaar gezegd dat dit een free release wordt, misschien als hij 1 miljoen likes heeft op fb? :P
Zou mooi zijn :thumbup: