hurricane schreef:
OutsideSpacer schreef:
Tonight origineel is dé #1 hardstyle track ooit voor mij
Tonight??

wauw ben weer lekker helder

waarom ik Tonight in m'n hoofd had weet ik ook niet, want ik bedoelde er niet Scrap Attack mee, dat is namelijk niet mijn #1 hardstyle track. Het is dus niet zo dat ik Scrap Attack bedoelde als favoriete track ooit, maar Tonight schreef.

maar geldt wel voor alle HHZ platen, dat ik een naar gevoel heb als ik dan een remix zie staan. En vond dit wel meevallen

Goeie brainfuck dit.