Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Defqon. 1 Tribute

Sample/video: https://www.facebook.com/groups/4361135 ... 586304355/

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geslaagde remix als je het mij vraagt :thumbsup:. Overtreft alleen natuurlijk het origineel niet maar dat hoeft ook niet

Edit: of is dit geen nieuwe plaat? Kende hem helemaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 15:12 
 

RoyAPO schreef:
Geslaagde remix als je het mij vraagt :thumbsup:. Overtreft alleen natuurlijk het origineel niet maar dat hoeft ook niet

Edit: of is dit geen nieuwe plaat? Kende hem helemaal niet

duidelijk een scrap attack remix. en ja die track komt al uit 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
RoyAPO schreef:
Geslaagde remix als je het mij vraagt :thumbsup:. Overtreft alleen natuurlijk het origineel niet maar dat hoeft ook niet

Edit: of is dit geen nieuwe plaat? Kende hem helemaal niet

duidelijk een scrap attack remix. en ja die track komt al uit 2009

Zo ver kwam ik ook nog wel :P. Maar de remix is idd niet nieuw. 1 jaar oud en alleen gedraaid op DQ 2016. Ach ja er was nog geen toppa van
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 15:19 
 
Hardtraxxer

Ik mag mijn oren wel snel ontsmetten na dit gehoord te hebben :sick: Hoe tover je een magische plaat om tot bagger :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 16:22 
 

RoyAPO schreef:
jeffrey2107 schreef:
RoyAPO schreef:
Geslaagde remix als je het mij vraagt :thumbsup:. Overtreft alleen natuurlijk het origineel niet maar dat hoeft ook niet

Edit: of is dit geen nieuwe plaat? Kende hem helemaal niet

duidelijk een scrap attack remix. en ja die track komt al uit 2009

Zo ver kwam ik ook nog wel :P. Maar de remix is idd niet nieuw. 1 jaar oud en alleen gedraaid op DQ 2016. Ach ja er was nog geen toppa van

oh dat bedoelde je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klikt echt nergens naar , wat een verkrachting :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Tonight origineel is dé #1 hardstyle track ooit voor mij, en ik begrijp de mensen die dit bagger vinden heel goed, maar opzich vind ik hem zelf wel leuk. Climax met de originele melodie, verder vind ik de 'standaard Radical stempel' hier niet overdreven aanwezig. Al met al walst het origineel hier natuurlijk overheen, maar dit had veel erger gekund :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het eerder een Defqon.1 Tribute, net als zijn Q-Base Tribute. Niet een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Volgens mij is het eerder een Defqon.1 Tribute, net als zijn Q-Base Tribute. Niet een remix.

Zou kunnen. Misschien dat deze ook op z'n nieuwe album komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Tonight origineel is dé #1 hardstyle track ooit voor mij
Tonight?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit Tonight zie ik niet zo'n leuke remix als deze komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
OutsideSpacer schreef:
Tonight origineel is dé #1 hardstyle track ooit voor mij
Tonight?? :P


wauw ben weer lekker helder :lol: waarom ik Tonight in m'n hoofd had weet ik ook niet, want ik bedoelde er niet Scrap Attack mee, dat is namelijk niet mijn #1 hardstyle track. Het is dus niet zo dat ik Scrap Attack bedoelde als favoriete track ooit, maar Tonight schreef. >.< maar geldt wel voor alle HHZ platen, dat ik een naar gevoel heb als ik dan een remix zie staan. En vond dit wel meevallen :P Goeie brainfuck dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Ik mag mijn oren wel snel ontsmetten na dit gehoord te hebben :sick: Hoe tover je een magische plaat om tot bagger :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Duruz schreef:
Volgens mij is het eerder een Defqon.1 Tribute, net als zijn Q-Base Tribute. Niet een remix.

Zou kunnen. Misschien dat deze ook op z'n nieuwe album komt


Ik ben er toch ook wel vrij erg van overtuigd dat Mr Heady hier geen officiële remix van laat maken. Vraag is dat ook of het op het nieuwe album komt anders zou er zo een flinke claim aan de broek van Radical kunnen hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verander hem wel in Defqon. 1 Tribute wat het wss gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind het echt een mokervette plaat, was vorig jaar ook echt een van de redenen om op Defqon naar zijn set te gaan aangezien hij hem al had geteased op zijn FB. Daarna nooit meer iets van gehoord en dit jaar werd hij ineens onverwachts weer gedraaid in zijn set op Defqon, samen met 'America' wel echt één van die hoogtepuntjes in zijn set :)

(Natuurlijk is de plaat niet te vergelijken met het origineel, daar zit gewoon een gigantische nostalgische gevoel aan vastgeplakt)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks