Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het ook wel een geslaagde remix!
Hij is niet beter dan het origineel, maar dat hoeft voor mij ook echt niet bij een remix. Gewoon een leuke update zo! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:24 
 
Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
STVK schreef:
jeffrey2107 schreef:
nee vind de remix verre van geslaagd, had liever gehad dat hij van de track af was gebleven zelfs ondanks dat ik het origineel ook niet extreem goed vind ofzo


Ik vind de track wel in een leuk nieuw jasje gestoken. Dan kan een remix toch geen kwaad?


ik vind dat dus niet, vind eerder dat hij de track compleet verkracht heeft maar wilde het nog een beetje netjes houden

Benieuwd hoe erg je door het lint gaat als er een plaat geremixed is die je wel wat doet dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:40 
 

Millard Fillmore schreef:
Benieuwd hoe erg je door het lint gaat als er een plaat geremixed is die je wel wat doet dan. :lol:

zelfde als nu, gewoon zeggen dat de artiest eraf had moeten blijven, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Benieuwd hoe erg je door het lint gaat als er een plaat geremixed is die je wel wat doet dan. :lol:

zelfde als nu, gewoon zeggen dat de artiest eraf had moeten blijven, meer niet.


Atmozfears moet helemaal niets!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, zijn platen eens gaan releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Jawel, zijn platen eens gaan releasen.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vraag met toch af waarom die man bijna niks released terwijl hij zulke pareltjes maakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is het een idee om een eigen label op te zetten zodat hij sneller kan releasen. Of anders zou hij een album kunnen aankondigen waar al het werk op komt te staan. Oh wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Misschien is het een idee om een eigen label op te zetten zodat hij sneller kan releasen. Of anders zou hij een album kunnen aankondigen waar al het werk op komt te staan. Oh wacht.


Doe eens niet zo wijs !
Straks gebeurt het nog ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 19:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Weinig energie, niet veel verandering tov het origineel, los van de break. Ik zet lekker het origineel weer op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 18:40 
 

nee blijf mbij mijn eerdere verhaal, vind de remix overbodig en verre van geslaagd.
atmozfears heeft het zelfs gepresteerd slechtere kicks te gebruiken dan het origineel al had(die waren op de midintro na nou ook niet heel goed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het origineel niet meer aanhoren eigenlijk. Wordt je nu nog steeds mee doodgegooid. Buiten dat vind ik het ook niet echt een geslaagde remix. Kicks in mid vind ik hier niet fijn klinken, en in de climax vind ik ze ook maar mwa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 00:02 
 
Hardtraxx Elite

Svbtwee schreef:
Kan het origineel niet meer aanhoren eigenlijk. Wordt je nu nog steeds mee doodgegooid. Buiten dat vind ik het ook niet echt een geslaagde remix. Kicks in mid vind ik hier niet fijn klinken, en in de climax vind ik ze ook maar mwa.

Doodgegooid ja? Vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 00:05 
 
Hardtraxx Crew

Ik hoor m anders echt nooit.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 08:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Svbtwee schreef:
Kan het origineel niet meer aanhoren eigenlijk. Wordt je nu nog steeds mee doodgegooid. Buiten dat vind ik het ook niet echt een geslaagde remix. Kicks in mid vind ik hier niet fijn klinken, en in de climax vind ik ze ook maar mwa.

Doodgegooid ja? Vertel?


Je weet bij voorbaat al dat hij dit niet doet.

Gevalletje, dit is hoe het is en daar moet u het mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Svbtwee schreef:
Kan het origineel niet meer aanhoren eigenlijk. Wordt je nu nog steeds mee doodgegooid. Buiten dat vind ik het ook niet echt een geslaagde remix. Kicks in mid vind ik hier niet fijn klinken, en in de climax vind ik ze ook maar mwa.

Doodgegooid ja? Vertel?

Oke doodgegooid is mss lichtelijk overdreven, maar heb hem zeker bij euforisch artiesten de laatsten jaren zo vaak voorbij horen komen. Cyber om maar een voorbeeld te geven. Van die paar oudere platen die hij draait is er een vrijwel altijd Psychedelic, Subsonic of Dragonborn. Beetje jammer dat je je constant beperkt tot het draaien van dezelfde oude hitjes, terwijl er nog zo veel meer andere vette, wat oudere euforische tracks zijn. Om die reden voelt het ook alsof ik deze plaat veel te vaak hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed beargumenteerd!
Ik kan me eigenlijk ook wel herinneren dat deze plaat door alles en iedereen werd gedraaid in 2011 (?). Ik ben dan ook helemaal klaar met de vocalen.

Ook de edits van deze plaat hebben het behoorlijk omzeep geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al en al blijft Psychedelic m'n favo melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Millard Fillmore schreef:
Svbtwee schreef:
Kan het origineel niet meer aanhoren eigenlijk. Wordt je nu nog steeds mee doodgegooid. Buiten dat vind ik het ook niet echt een geslaagde remix. Kicks in mid vind ik hier niet fijn klinken, en in de climax vind ik ze ook maar mwa.

Doodgegooid ja? Vertel?

Oke doodgegooid is mss lichtelijk overdreven, maar heb hem zeker bij euforisch artiesten de laatsten jaren zo vaak voorbij horen komen. Cyber om maar een voorbeeld te geven. Van die paar oudere platen die hij draait is er een vrijwel altijd Psychedelic, Subsonic of Dragonborn. Beetje jammer dat je je constant beperkt tot het draaien van dezelfde oude hitjes, terwijl er nog zo veel meer andere vette, wat oudere euforische tracks zijn. Om die reden voelt het ook alsof ik deze plaat veel te vaak hoor.


Nu geld dat sowieso voor heel veen oude (maar ook nieuwe) HHZ platen.
Pff hoevaak ik Our Church heb gehoord op defqon vorig weekend.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Pff hoevaak ik Our Church heb gehoord op defqon vorig weekend.. :/

Inderdaad :/ Ik vond 'm voor Defqon wel leuk, maar was er zaterdag tegen 't eind van de dag helemaal klaar mee na weer 3 keer, en ik heb zaterdag amper bij stages gestaan waar die gedraaid mocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 20:32 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Vind er dus echt helemaal niks aan aan deze Remix :/
Persoonlijk voor mij 0 toegevoegde waarde

Ik zet Psychedelic Sunshine wel weer met dit weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 18:52 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving: :loving: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks