Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft Heady een keer in een Twich aangegeven dat deze niet gereleased zou worden ivm de rechten op het origineel.
Geen idee of het nu wel is geklaard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is Become the Beast geschreven door Karliene zelf en was het geïnspireerd op de serie Hannibal. Gezien zij wel vaker in hardstyle kringen heeft verkeerd lijkt het mij toch niet zo lastig dat te klaren? Het is niet dat Hannibal ergens rechten over heeft als het een vrije interpretatie is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Volgens mij is Become the Beast geschreven door Karliene zelf en was het geïnspireerd op de serie Hannibal. Gezien zij wel vaker in hardstyle kringen heeft verkeerd lijkt het mij toch niet zo lastig dat te klaren? Het is niet dat Hannibal ergens rechten over heeft als het een vrije interpretatie is toch?


Gaat gewoon om geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 12:21 
 
Hardtraxxer

Hoop op een free release eigenlijk, of zal deze nog gaan uitkomen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verbaast me oprecht dat er dus nog mensen zijn die nog verwachtingen hebben bij HHZ. Of dingen die hij zegt / belooft uberhaupt nog serieus nemen. Iets met een ezel en 50 stenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.

Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.

Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?


Wie zegt dat hij niet op een andere manier muziek maakt en uitbrengt alleen niet via Headhunterz?
Zal mij niet verbazen dat hij zich meer richt op andere muziek voor o.a events wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel. Of als ik Wildstylez of Villain hoor schreeuwen: new Project One music!! Ja leuk, dat zal ooit wel een keer uit gaan komen na GTA 6.

Vraag me ook sterk af hoe relevant Headhunterz wil blijven. Ok hij treed niet meer op, maar er komt ook niets uit de studio. Ga je er dan van uit dat je naam sterk genoeg is en mensen HHZ nieuws altijd wel interessant vinden?


Hoezo zou hij bezig zijn met hoe relevant zijn naam is? Denk dat dat iets is waar hij juist los van wou komen. Als het goed is doet hij gewoon wat hij leuk vindt. Prima dan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ie dan toch niet meer bezig is met relevant zijn, dan graag ook niet meer 'toevallig' precies voor de Q top 100 voting zn enige werk van het jaar releasen en weer onterecht #1 worden, inclusief filmpje waarin hij zichzelf opneemt terwijl hij huilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Als ie dan toch niet meer bezig is met relevant zijn, dan graag ook niet meer 'toevallig' precies voor de Q top 100 voting zn enige werk van het jaar releasen en weer onterecht #1 worden, inclusief filmpje waarin hij zichzelf opneemt terwijl hij huilt.


Heb je aandacht nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooh shit was ff vergeten dat je op hhz geen kritiek mag hebben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 10:57 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
ooh shit was ff vergeten dat je op hhz geen kritiek mag hebben haha


Alsof jij ooit iets positiefs post over wat dan ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 16:42 
 
Hardtraxxer

Vroeger vond ik headhunterz helemaal geweldig, toen een tijdje niks te mainstream maar laatste jaren begin ik het steeds meer te waarderen. Gewoon goede hardstyle met een mooie basslijn waar ik me in kan vinden. Beter dan al die extreme rawstyle die je tegenwoordig hebt. Allemaal van die edgy vocals en dan zo TING TING TING van die kut piepjeskicks erdoorheen. Nou dan liever dit soort muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 16:43 
 
Hardtraxxer

Oh tering oud topic lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 19:31 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Dat heb ik ook met Project One eigenlijk. Iedere keer als het gaat over een nieuwe release of het album dan denk ik: ja zal wel.


Spreek je snel :D :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks