Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:21 
 
Hardtraxxer

Deze beukte zo ziekelijk hard! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HHZ heeft weer een geweldige plaat afgeleverd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker. Alleen vind de kick niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive :drool: Geniale track van Heady!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Wat een drive :drool: Geniale track van Heady!!


Helemaal mee eens ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap alle reacties niet zo. Volgens mij speelt 't feit dat HHz weer een hardere track heeft gemaakt veel meer mee dan de track zelf. Want die is echt niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Snap alle reacties niet zo. Volgens mij speelt 't feit dat HHz weer een hardere track heeft gemaakt veel meer mee dan de track zelf. Want die is echt niet bijzonder.


Dat denk ik ook maar nu is dit wel een track van Willem die me pas echt in maanden trekt. Misschien komt het ook wel omdat ik van de iets hardere hardstyle houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

gruwelijk dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 15:25 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track, vet dat ie zoiets weer doet. Alleen zo bijzonder is het ook weer niet. :) Screeches in de climax doen me trouwens verdacht veel denken aan de screeches in de 2e climax van Distorted Remix, maar zijn beide volgens mij rond precies dezelfde tijd gemaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet :D De track op zich pakt me wel, het idee is erg sterk en vocals zijn ook vet verwerkt :).
Alleen de kicks zijn wel een best minpunt aan deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Snap alle reacties niet zo. Volgens mij speelt 't feit dat HHz weer een hardere track heeft gemaakt veel meer mee dan de track zelf. Want die is echt niet bijzonder.


Idd. Vind de climax niet echt pakkend. Had liever een andere climax gezien na die intro en break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

held :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze track deed totaal niet onder voor de andere tracks op Loudness en dat is een erg goed teken :cool: way to go Willem, hij was heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:55 
 

Wanneer komt dat album dan nou eigenlijk?

Allemaal wel leuk en aardig, maar als vind deze niet veel meer aan, zelfde geld voor Disrespect en Perfect Weapon, veel te vroeg gehoord vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, zeker naar hem nog wat vaker geluisterd te hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wanneer komt dat album dan nou eigenlijk?

Allemaal wel leuk en aardig, maar als vind deze niet veel meer aan, zelfde geld voor Disrespect en Perfect Weapon, veel te vroeg gehoord vind ik.

Wie weet komt er wel helemaal geen Headhunterz album, omdat hij zich vooral heeft gefocust op Hard With Style heeft die veel tracks die op het album zouden moeten komen al veel te vroeg gedraaid. Wie weet gaat hij het album nu in een andere 'vorm' gieten (8-tracker, ofzo?). Althans dit zei Headhunterz in het Q&A topic.

OT: Track kan me niet echt bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:29 
 
Hardtraxx Newbie

Dit zou gvd de Hardbass 2011 Anthem moeten zijn!
Vervang headshot voor Hardbass en het is al een betere anthem dan die Doomed kopie..
Dit is goeie shit van hem eindelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 02:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het opzich een leuk nummerm aar de kicks vallen me tegen en live vond ik hem ook niet op en top..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 04:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een lekker nummertje. ^^ Ben trouwens benieuwd wat P-stylez vind van deze track.. aangezien hij hier zijn mening nog niet echt duidelijk over gegeven heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Echt een dikke plaat! :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks