Related topics
- View the latest post: Headhunterz - From Within (Greazy Puzzy Fuckerz Remix) (AOC??)
- View the latest post: Headhunterz - From Within (Adrenalize Remix) (HWS003)
- View the latest post: Aria - Flame Within (DWX1615)
- View the latest post: Embassy - Live Within (NEXT160)
- View the latest post: Bright Visions - Fire From Within (2023 Edit) (SSL302)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
in & outro klinken nog best vetjes, maar de rest doet me vrij weinig
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vocals
Deze jongen gaat nog een comeback maken in 2011 hoor!
Ik hoop het.. Alleen vind ik deze track nog niet zo heel erg sterk. Die Blutonium remix is welbRt_ wrote:Vocals![]()
Vocals zijn matig, manier waarop ze gedaan zijn wel weer vet, klinkt leuk en lekker weer dat oude headhunterz-gevoel er bij.
Melodie is wel aardig, maar het is toch een te simpel plaatje imo. Hopelijk produced hij verder met deze stijgende lijn in kwaliteit per nieuwe track, dan wordt het wel weer wat met deze meneer
Melodie is wel aardig, maar het is toch een te simpel plaatje imo. Hopelijk produced hij verder met deze stijgende lijn in kwaliteit per nieuwe track, dan wordt het wel weer wat met deze meneer
Remix van hem doet me meer, dit pakt me niet echt, ik vind die synth zo irritant worden. 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Wat een ongeloofelijk kut nummer, vocals :')
Vind die vocals ook rete irritant. Vind de hele track juist een beetje ongeïnspireerd terwijl dat hetgeen is waar die track om draait. Vind zn blutonium remix daarentegen wel heel lekkerJust4Music wrote:Wat een ongeloofelijk kut nummer, vocals :')
Wow, is dit headhunterz
?
Erg sterke track, krijg gelijk weer dat oude gevoel terug.
Vocals zijn erg sterk
Erg sterke track, krijg gelijk weer dat oude gevoel terug.
Vocals zijn erg sterk
Vind die vocals juist wel wat hebben. Ze stralen juist een bepaald gevoel uit. Op Qlimax in ieder geval wel een goede plaat. Vind het springende kickje in de climax jammer, maar goed.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nee mij kan je nog niet overtuigen dat de oude hhz weer terug komt 
Ik ben beter van HHZ gewend, zoals die remix van make it loud, die vind ik persoonlijk beter dan deze, zie hem wel weer terug komen btw.
Snap het niet van die ' achter Within' niet helemaal. Is dat een hype sinds Gravity het doet? 
Het is niet alsof je het als Withing hoort te schrijven anders ofzo
Het is niet alsof je het als Withing hoort te schrijven anders ofzo
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Valt me niet tegen moet ik zeggen! 
Intro is wel leuk....
daar houd ik heb bij
daar houd ik heb bij
Ik dacht het, jij zegt hetG1LL wrote:Intro is wel leuk....
daar houd ik heb bij
-
A
Vind niets in het nummer vet, op Qlimax was dit imo een kijkmomentje
Vocals vind ik echt niks, melo trekt me niet. De rest is ook nie echt boeiend. Hhz begon me weer wat meer te trekken, maar dit is niks.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat jawootum wrote:Vocals vind ik echt niks, melo trekt me niet. De rest is ook nie echt boeiend. Hhz begon me weer wat meer te trekken, maar dit is niks.
Vocals blijven anders wel hangen bij mijSoundTunerZ wrote:Vind die vocals ook rete irritant. Vind de hele track juist een beetje ongeïnspireerd terwijl dat hetgeen is waar die track om draait. Vind zn blutonium remix daarentegen wel heel lekkerJust4Music wrote:Wat een ongeloofelijk kut nummer, vocals :')
Intro/outro idd prima maar melodie vind ik niet zo best.