Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:37 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoor geen vocals... Ben wel benieuwd naar de HQ versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor From Within er niet in terug, maar ik ben dan ook notoir slecht in het herkennen van remixes. Vind het desalnietemin leuk klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

kauwgombal schreef:
Lenny schreef:
Ik hoor geen vocals... Ben wel benieuwd naar de HQ versie

Ik hoor wel degelijk vocalen voor de climax :P Voor de rest klinkt het niet echt als een remix, wel benieuwd naar HQ :)


Aan het begin hoor ik nu idd de vocal van From Within, daarna niet meer. Adrenalize had wel gezegd dat ie ket een remix bezig was maar dat ie 'm eerst liet horen aan de maker van het officieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijk eentonig zo op het eerste gehoor. Doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

omg nee waarom :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:44 
 

Hmmm eventjes wachten tot ik hem beter hoor.
From Within is de opvolgende track dus dit is geen remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:29 
 
Hardtraxx Elite

haha dit is gewoon een nieuwe track, als dit de remix is ga ik echt hard lachen..
Zit echt helemaal niks van From Within in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
haha dit is gewoon een nieuwe track, als dit de remix is ga ik echt hard lachen..
Zit echt helemaal niks van From Within in..


Ik kan het me ook niet voorstellen maar wacht eerst maar eens rustig af op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat dat knulletje nog maar even oefenen, voor mij heeft hij nog niets bewezen. Zonder hhz had hij nu nog nergens gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit op het eerste gehoor maar hardstyle voor 8 jarigen... Veel te hoge, slaapverwekkende toontjes die je aan een baby zou laten horen zodat hij gaat lachen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:01 
 

Jro_ schreef:
Hmmm eventjes wachten tot ik hem beter hoor.
From Within is de opvolgende track dus dit is geen remix.


hotymoty schreef:
haha dit is gewoon een nieuwe track, als dit de remix is ga ik echt hard lachen..
Zit echt helemaal niks van From Within in..


Zou de titel aanpassen naar Adrenalize - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:36 
 

Jro_ schreef:
Jro_ schreef:
Hmmm eventjes wachten tot ik hem beter hoor.
From Within is de opvolgende track dus dit is geen remix.


hotymoty schreef:
haha dit is gewoon een nieuwe track, als dit de remix is ga ik echt hard lachen..
Zit echt helemaal niks van From Within in..


Zou de titel aanpassen naar Adrenalize - TBA


Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:39 
 

Notoriouskaffa schreef:

Done


Sweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Is dus toch de remix. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kan deze ook dicht: hardstyle-releases/headhunterz-reignite-ep-t36490.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks