Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee inderdaad, maar 't viel me gewoon op dat er de laatste tijd zoveel HHz edits voorbij zie komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Wel slim die Heady, maakt een track 3x draaien -> nieuwuh edit 3x draaien -> nieuwuh edit. En de schaapjes op HT blijven er lekker topics over maken. Keep the buzz going. :thumbup:


Haha mijn god, zullen we een complot topic aanmaken anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

die eerste edit met die zangeres :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wel slim die Heady, maakt een track 3x draaien -> nieuwuh edit 3x draaien -> nieuwuh edit. En de schaapjes op HT blijven er lekker topics over maken. Keep the buzz going. :thumbup:


Haha mijn god, zullen we een complot topic aanmaken anders?

Bedoelde niks ten onrechte van Heady, vind het juist wel vet dat hij er wat (live) edits doorheen gooit. Vond trouwens het setje van HHz en BH een van de best uitgevoerde op KO vorig jaar, zat veel werk in.

Bedoelde meer de schaapjes die voor elke veranderde toonhoogte een topic openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:38 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Millard Fillmore schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wel slim die Heady, maakt een track 3x draaien -> nieuwuh edit 3x draaien -> nieuwuh edit. En de schaapjes op HT blijven er lekker topics over maken. Keep the buzz going. :thumbup:


Haha mijn god, zullen we een complot topic aanmaken anders?

Bedoelde niks ten onrechte van Heady, vind het juist wel vet dat hij er wat (live) edits doorheen gooit. Vond trouwens het setje van HHz en BH een van de best uitgevoerde op KO vorig jaar, zat veel werk in.

Bedoelde meer de schaapjes die voor elke veranderde toonhoogte een topic openen.


met dat laatste ben ik het zeker eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:43 
 

Voegt bar weinig toe, ja misschien een Heartsign sfeertje... Maarja, daar ben ik tot nu toe niet zo weg van
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet heel spannend. Heb dat gedoe al te vaak gehoord door het spel zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:


Mijn zieke dag dan maar nuttig besteed. Enjoy.

eeej da vrouwke wa headhunterz hard with style zegt hoor ik niet hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


Mijn zieke dag dan maar nuttig besteed. Enjoy.


Nice! Zou je de download link kunnen activeren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:18 
 

Hidden Source schreef:
stefaneke schreef:


Mijn zieke dag dan maar nuttig besteed. Enjoy.


Nice! Zou je de download link kunnen activeren? :)


http://www63.zippyshare.com/v/83077482/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

Dat was echt wel kippevel op scantraxx :D hou van dit soort vocals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vind het juist wel leuk dat heady veel edits maakt, zo hou je je sets gevarieerder en is het telkens toch voor het publiek weer een verrassing, thumbs up daarvoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Morrowind

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 16:53 
 
Artiest

W0uT3R schreef:
Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vind het juist wel leuk dat heady veel edits maakt, zo hou je je sets gevarieerder en is het telkens toch voor het publiek weer een verrassing, thumbs up daarvoor!


Vond t zelf ook jammer om de intro erachteraan te doen.. Ik heb geprobeerd het met de track te verweven maar Dragonborn is in G en die zang in A dus dat ging niet samen. Als ik dragonborn in A ga zetten krijg je skippybal kicks en als ik haar zang downpitch klinkt ze als holle bolle gijs. Dus ja.. een concessie om toch een stukje muziek te laten horen waar ik zelf kippenvel tot op het bot van kreeg toen ik het voor het eerst hoorde. Ik heb ook echt m'n ogen dicht gedaan en intens genoten toen ik daar stond. Die bewuste momentjes zijn geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
W0uT3R schreef:
Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vind het juist wel leuk dat heady veel edits maakt, zo hou je je sets gevarieerder en is het telkens toch voor het publiek weer een verrassing, thumbs up daarvoor!


Vond t zelf ook jammer om de intro erachteraan te doen.. Ik heb geprobeerd het met de track te verweven maar Dragonborn is in G en die zang in A dus dat ging niet samen. Als ik dragonborn in A ga zetten krijg je skippybal kicks en als ik haar zang downpitch klinkt ze als holle bolle gijs. Dus ja.. een concessie om toch een stukje muziek te laten horen waar ik zelf kippenvel tot op het bot van kreeg toen ik het voor het eerst hoorde. Ik heb ook echt m'n ogen dicht gedaan en intens genoten toen ik daar stond. Die bewuste momentjes zijn geweldig.


Malukah (de zangeres van het stukje) heeft het inmiddels ook al opgemerkt dat haar cover is gedraait ^^ , ze heeft dit filmpje op haar facebook gezet



ze heeft een reactie geplaatst met haar account "Malufenix", staat tussen de topcomments :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

Klinken allebei erg lekker, alleen had 'ie er bij de 10 years edit wel meteen in mogen knallen na de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die cover vocal is hier te downloaden:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Die edit is hier te downloaden:



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Meph0 schreef:
Die edit is hier te downloaden:



:worship:

Wat een prachtige stem. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

titel is stiekem verandert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Heb de intro er uitgeknipt en met paar effecten en zo laten overlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AFCA schreef:


Heb de intro er uitgeknipt en met paar effecten en zo laten overlopen.


Netjes!
Heb je een downloadlink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Style schreef:
AFCA schreef:


Heb de intro er uitgeknipt en met paar effecten en zo laten overlopen.


Netjes!
Heb je een downloadlink?

Oh sorry, vergeten aan te zetten. Je kunt hem nu downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette break maar dan alleen op een feestje ergens aan het begin van een set want dat ding haalt alle tempo eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
W0uT3R schreef:
Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vind het juist wel leuk dat heady veel edits maakt, zo hou je je sets gevarieerder en is het telkens toch voor het publiek weer een verrassing, thumbs up daarvoor!


Vond t zelf ook jammer om de intro erachteraan te doen.. Ik heb geprobeerd het met de track te verweven maar Dragonborn is in G en die zang in A dus dat ging niet samen. Als ik dragonborn in A ga zetten krijg je skippybal kicks en als ik haar zang downpitch klinkt ze als holle bolle gijs. Dus ja.. een concessie om toch een stukje muziek te laten horen waar ik zelf kippenvel tot op het bot van kreeg toen ik het voor het eerst hoorde. Ik heb ook echt m'n ogen dicht gedaan en intens genoten toen ik daar stond. Die bewuste momentjes zijn geweldig.


Haha, Holle bolle gijs xd maar snap nu waarom je ervoor gekozen hebt :thumbup: Ben benieuwd naar meer edits/remixes van je!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks