Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Headhunterz

Track(s): Moonlight [Battlecry]

Sample/video:

Bron: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... battlecry/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Vertile collab heeft hem goed gedaan. Ik ben helemaal voor de Headhunterz "grootsheid" in een rauw jasje.

Klinkt ook weer dik dit, kwaliteit van de video laat wat te wensen over maar wat ik kan horen klinkt de melo ook tof.

Dat stuk dat daarna komt, turn the lights out/summer of hardstyle mashup ding, ook zeer benieuwd naar zeg.

Nieuwe Headhunterz bevalt me wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bevalt mij ook wel. Mooi dat hij ook wat steviger gaat produceren.
Als je met de tijd mee wilt gaan is dit ook wel nodig natuurlijk.
Volgend jaar HHZ maar eens Supremacy laten openen ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:

Idd goed dat hij Vertile heeft leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 16:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vond hem niet bijzonder live, maar ook zeker niet verkeerd, ff jaartje wachten tot er een HQ versie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 18:35 
 
Hardtraxxer

Ik word nog groots fan van deze man :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De nieuwe Headhunterz presteert weer en weer. Een nieuwe jasje met zware kicks en iedereen begint zich een beetje te ergeren dat die sinds die met vertile is gaan samenwerken dat z’n kicks zwaarder zijn. Is toch juist goed, zeker voor de melodische style wat die langs de jaren heeft ontwikkeld. Collabs in mijn mening zijn leermomenten en niet iets om op een artiest te haten. Dit is hhz tothe fullest. Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 17:12 
 
Hardtraxxer

Elektrify schreef:
Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.


Ja want dan kan hij zich weer profileren als de Messias van de hardstyle die alles met elkaar verbindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Elektrify schreef:
Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.


Ja want dan kan hij zich weer profileren als de Messias van de hardstyle die alles met elkaar verbindt


Dat is je rol ook als all-time koning van de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie an sich klinkt nog wel fijn, maar vind de mid zo op het eerste gehoor vrij saai en de rest klinkt voor mij ook weer te zwaarmoedig en zeikerig helaas. Vond de collab met Vertile heel fijn, maar dit is het weer niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 22:56 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Elektrify schreef:
Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.


Ja want dan kan hij zich weer profileren als de Messias van de hardstyle die alles met elkaar verbindt


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2022 17:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

WOW :love: wat een prachtige track. Ik begin echt een fan te worden van Headhunterz sinds die naar die raw richting aan het gaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


37:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 00:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 03:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Melodie an sich klinkt nog wel fijn, maar vind de mid zo op het eerste gehoor vrij saai en de rest klinkt voor mij ook weer te zwaarmoedig en zeikerig helaas. Vond de collab met Vertile heel fijn, maar dit is het weer niet voor mij.

Ook hier moet ik weer op terugkomen xd. Mid vind ik nog steeds niet zo veel aan, maar voor de rest klonk dit toch wel heel goed. Vind zijn platen live veel beter te pruimen dan thuis op de bank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 29:14 - Headhunterz - Battlecry

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 12:16 
 
Hardtraxxer

Release deze graag, zou eens tijd worden.
Waar blijft de EP van Headhunterz??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 01:35 
 
Hardtraxxer

Hoog tijd dat deze eens wordt uitgebracht! Wat mij betreft is dit Headhunterz op zn best (zoals 2006-2012): eenvoud in de melodie en lekkere klappen erbij. Nu 1x live gehoord en verder alleen maar via ripjes geluisterd. Ik wil meer :thumbsup: :bomb: mn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Wat mij betreft is dit Headhunterz op zn best (zoals 2006-2012): eenvoud in de melodie en lekkere klappen erbij.


alleen jammer dat dat 2006-2012 hhz gehalte verperst word door heel veel 2023 elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 17:35 
 
Hardtraxx Crew

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/1c4fjvp/headhunterz_moonlight_battlecry_mid_intro_change/
Nieuwe mid intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat kut
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks