Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Hardwell & Dr Phunk

Track(s): Once Again

Sample/video:

Bron: Werd gisteren gedraaid tijdens 538Jingleball
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 23:36 
 
Hardtraxxer

Prima nummer, alleen die screech gaat op het eind wel echt irritant omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem verrassend lekker... Blijft grappig dat die Hardwell gewoon volle bak hardstyle blijft produceren ipv 1 keer een uitstapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt leuk, benieuwd naar een HQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met weinig verwachtingen aangeklikt maar dit is toch wel een leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"If you're ready for some new hardcore music make some noise!" not sure if.. :x

Verder wel boven verwachting lekker. Weinig bijzonders tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
"If you're ready for some new hardcore music make some noise!" not sure if.. :x

Verder wel boven verwachting lekker. Weinig bijzonders tho.

Hij zegt toch echt duidelijk "hardstyle music".
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardwell music ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JonasWolters schreef:
Reverse bass lijkt mij geript. Screech klinkt niet echt zo lekker, vooral niet als ie zo hoog gaat. Melodie is erg standaard. En de kicks in de climax lijken mij ook geript.

Kortom, had er echt veel meer van verwacht :thumbdown:


Leuk zo'n mening 50 procent gebaseerd op gokwerk..

Ik vind m erg sterk klinkem tot nu toe! Fijne melodie en leuke intro met die reverse en screeches! Benieuwd naar een echte hq. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

reverse bass :drool: melodie vind ik ook wel wat random
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran



Rip van Hardwell @ Ultra Miami.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melo lijkt op iets maar ik weet niet wat. Voor de rest wel een geinig plaatje
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks