Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Hardstyle Mafia

Track(s): Scream

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:01 
 
Hardtraxxer

Ze halen alle drive uit de mid met die onderbrekingen steeds.. Erg jammer
Kicks zijn wel echt dik! Wil ze wel een keer live horen eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Kicks.

& de rest! :drool:

Dudejay schreef:
Ze halen alle drive uit de mid met die onderbrekingen steeds.. Erg jammer.

Vind dat juist vet, zeker met die geluiden daartussen.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Shit die climax is duister zeg, de tering. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom een dikke knaller! Wil die kicks wel eens live horen gaan :drool: Vind de break alleen veel te lang duren; haalt het hele tempo uit de plaat naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle Mafia :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kicks, screech en uitwerking :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 20:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Shit die climax is duister zeg, de tering. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zoo dikke kicks! ik vind het in de mid ook wel wat irritant die 'breaks' de hele tijd. verder echt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow :drool:

vooral die climax is echt ge-wel-dig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Of ik vind het iets, of ik vind het helemaal niets bij Hardstyle Mafia. Maar dit is echt geweldig, kan in het reitje Out Of Control, Hellhound etc.
Ik vind die korte stukjes zonder kicks echt geniaal. De sfeer in de break is echt heel vet, de vocal vind ik net ietwat te overheersend en niet bij de duistere ondertoon passen, maar dat is maar een klein puntje. De climax is ronduit geweldig. Heerlijke melodie met een stel snoeiharde kicks. Ik ben tevrede ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet zo best gemasterd, maar kan ook aan youtube liggen :P Hopelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:54 
 
Hardtraxx Addict

Dudejay schreef:
Ze halen alle drive uit de mid met die onderbrekingen steeds

Het is ook niet origineel ofzo, het is wel vaker gedaan en ik hou er niet echt van. De kicks liggen ook nog eens helemaal niet fijn in het gehoor. De climax heeft een ''melodie'' (als ik het zo eigenlijk al mag noemen) die iedere leek wel kan bedenken, geef het een beetje een schelle synth en je hebt zowaar een duistere track. 13/12 duister als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Dudejay schreef:
Ze halen alle drive uit de mid met die onderbrekingen steeds

Het is ook niet origineel ofzo, het is wel vaker gedaan en ik hou er niet echt van. De kicks liggen ook nog eens helemaal niet fijn in het gehoor. De climax heeft een ''melodie'' (als ik het zo eigenlijk al mag noemen) die iedere leek wel kan bedenken, geef het een beetje een schelle synth en je hebt zowaar een duistere track. 13/12 duister als je het mij vraagt.


ben het opzich wel met je eens, maar vind het wel verdomd lekker haha

maar niet echt een track die ik over een half jaar nog op weet te noemen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 01:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godverdomme :love: , waarom draaide delete deze gister niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bak herrie, sorry. Na de lovende reacties eens kijken, maar nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Klinkt niet zo best gemasterd, maar kan ook aan youtube liggen :P Hopelijk..

Nah, mastering is niet zo best bij Mafia..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kicks & kickrolls :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hou van dat stijltje, godverdomme zeg :D! Die kicks in combinatie met die duistere climax, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt niet al te best zo te horen inderdaad. Vet stijltje wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik, alleen de mastering is niet je van het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Plaat op zich klinkt wel heel dik, begin Hardstyle Mafia steeds meer te waarderen. Alleen mastering is wel matig, heb het idee dat ik naar een LQ preview zit te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette climax, mid-intro vind ik dan weer niks.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks