Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:26 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik luisterde die mid-intro en dacht 'oke, kan er mee door', maar toen gebeurde het onvermijdelijke weer --> les kicks du pitch. Geweldig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een 13 in een dozijn track. En ze leren het inderdaad ook nooit met die lelijke pitch kicks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks