Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Hard Driver

Track(s): Mission For Disaster

Sample/video:

58:43

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt grappig, maar word eigenlijk schijtziek van al die ongeïnspireerde kut anti's. Alleen types zoals Delete weten mij op dit gebied te vermaken, maar dat komt ook door de kicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HQ link toegevoegd aan de OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Klinkt grappig, maar word eigenlijk schijtziek van al die ongeïnspireerde kut anti's. Alleen types zoals Delete weten mij op dit gebied te vermaken, maar dat komt ook door de kicks :P



Dit, en wat is die BPM laag zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit verre van ongeinspireerd. Het is inderdaad een anti, maar die zijn toch niet per definitie meteen slecht?

Aparte geluidjes, veel drive, kick is wat "subtieler" past er gewoon goed bij. Prima track eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dacht even toen die anti er in kwam dat ik naar een freestyle plaat zat te luisteren :$ Ik had juist verwacht dat hier een overdreven harde kick onder zou moeten, maar dat bleef uit. Ik denk niet dat ik deze plaat nog een keer op zal zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Niet zo speciaal imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind dit verre van ongeinspireerd. Het is inderdaad een anti, maar die zijn toch niet per definitie meteen slecht?

Aparte geluidjes, veel drive, kick is wat "subtieler" past er gewoon goed bij. Prima track eigenlijk :)


Anti's zijn niet slecht als ze goed uitgevoerd zijn ja, dit klinkt voor mij een beetje inspiratieloos en daarom vind ik het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind m heerlijk. Vooral die climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 13:53 
 

Exterkate schreef:
Vind dit een bizar vette track. Ik had echt een 'wow-monentje' afgelopen zaterdag in het Sportpaleis toen die kick er in kwam :drool:

Dit dus! Had ik eigenlijk bij al zijn nieuwe tracks haha. Kan zoiets live altijd enorm waarderen maar als ik het thuis opzet vind ik er vaak geen balletent aan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks