Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Hard Driver

Track(s): Hate

Sample/video:

@02:07:57
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 11:53 
 

Thuis even luisteren, Bfront was erg lovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Limp Bizkit lyrics :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke nummer. Vocals en kicks zijn spuuglelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
Kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Thuis even luisteren, Bfront was erg lovend

Hij draaide m ook afgelopen zaterdag, niet veel bijzonders imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:17 
 

Hele lelijke kicks idd! Rest doet me ook niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Serieus wat een slappe kicks weer :/ :lol: Jammer, want de rest klinkt op de vocalen na weer best gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de intro valt best mee. maar hoe kun je het in godsnaam mooi vinden om je kicks permanent zo te verneuken met zo'n klotepitch. verschrikkelijk. ik hoop niet dat B-Front deze track bedoelde. op zich vallen die vocalen nog wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken die lyrics en vond het nummer een beetje soft en "dat andere hardstyle nummer met deze lyrics was veel vetter". Ja, dat blijkt dus Dr. Z-Vago - Hate Me te zijn, een hardcore track, dus die vergelijking gaat mooi niet op.

De intro van dit nummer gaat nog, maar de climax is verschrikkelijk. Wat een ruis en lelijke kick-lijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de mid-intro best vet, valt ook wel mee hoe lelijk de kicks daar zijn. Helaas zijn ze wel heel slap en pitchen ze foeilelijk in de climax. Melodie is wel te doen, niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee, doet me niks deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

Intro, energiek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is free gereleased, mag dus dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar het topic was ook al ver weggezakt he :).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks