Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
-
A
Thuis even luisteren, Bfront was erg lovend
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Limp Bizkit lyrics 
Oke nummer. Vocals en kicks zijn spuuglelijk.
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
XtD wrote:Kicks
Hij draaide m ook afgelopen zaterdag, niet veel bijzonders imoAlmighty wrote:Thuis even luisteren, Bfront was erg lovend
-
I
Hele lelijke kicks idd! Rest doet me ook niet veel
Serieus wat een slappe kicks weer
Jammer, want de rest klinkt op de vocalen na weer best gaaf.
de intro valt best mee. maar hoe kun je het in godsnaam mooi vinden om je kicks permanent zo te verneuken met zo'n klotepitch. verschrikkelijk. ik hoop niet dat B-Front deze track bedoelde. op zich vallen die vocalen nog wel mee.
Ik ken die lyrics en vond het nummer een beetje soft en "dat andere hardstyle nummer met deze lyrics was veel vetter". Ja, dat blijkt dus Dr. Z-Vago - Hate Me te zijn, een hardcore track, dus die vergelijking gaat mooi niet op.
De intro van dit nummer gaat nog, maar de climax is verschrikkelijk. Wat een ruis en lelijke kick-lijn.
De intro van dit nummer gaat nog, maar de climax is verschrikkelijk. Wat een ruis en lelijke kick-lijn.
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Vind de mid-intro best vet, valt ook wel mee hoe lelijk de kicks daar zijn. Helaas zijn ze wel heel slap en pitchen ze foeilelijk in de climax. Melodie is wel te doen, niks speciaals.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Intro, energiek