Artiest: Hard Driver & Da Tweekaz
Track(s): Feel The Night
Sample/video:
View on YouTube
Wat een kwaliteit
Track(s): Feel The Night
Sample/video:
View on YouTube
Wat een kwaliteit
Zoals meestal bij DWX. Mid-intro klinkt inderdaad wel lekker.patrickjeb wrote:Klinkt als een dikke mid-intro met een zeer matige break/climax..
In ear, net zoals Zany de laatste tijd draait.Joeyvg wrote:Hoe doet hij dat dan met zijn koptelefoon ?
Foto van de Transfarmers ?iMark wrote:Klinkt wel aardig, ookal is dit LQ.
En over zijn helm gesproken, hij loopt nog lang niet zo voor lul als de Transfarmers
JEFSKIII wrote: Foto van de Transfarmers ?

Ook State of Perfection niet? Samen met B-Front?Analoxx wrote:nog geen enkele plaat gehoort van Hard Driver die ik echt vet vond..![]()
Hier kan ik nog vrij weinig uithalen! wachten op HQ dus..
Nou ik noem dat bijna gewoon een B-front plaat op de pitch kicks na danTienus wrote:Ook State of Perfection niet? Samen met B-Front?Analoxx wrote:nog geen enkele plaat gehoort van Hard Driver die ik echt vet vond..![]()
Hier kan ik nog vrij weinig uithalen! wachten op HQ dus..
Nee ook die vind ik niet heel vetCruelty wrote:In The DarkAnaloxx wrote:nog geen enkele plaat gehoort van Hard Driver die ik echt vet vond..![]()
Hier kan ik nog vrij weinig uithalen! wachten op HQ dus..?
nee joh dat is vet cool! net als hoe heet die vent deadmau ofzo? vind iedereen toch ook helemaal te gek!Almighty wrote:Je gaat toch niet voor de lol met zo'n helm op draaien?
Goeiemorgen, Lyst. Het is nog vroeg, deze vergeef ik je.Lyst wrote:Als je je qua muziek niet kunt onderscheiden, dan moet je dat maar op andere manieren doen het :')