Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:39 
 
Hardtraxxer



Hele dikke track! :D

Bron:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mystery solved!! Ik zal meteen de YT titel aanpassen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Hard Driver is lekker bezig. Ik blijf zijn mid-intro's heerlijk vinden. Ben benieuwd naar de HQ (vooral voor de kicks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Mystery solved!! Ik zal meteen de YT titel aanpassen ;)

heb je een mirror?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zin schreef:
Mystery solved!! Ik zal meteen de YT titel aanpassen ;)

heb je een mirror?


Ik heb een spiegel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:07 
 
Hardtraxx Addict

Zin schreef:
Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...


Ja gaat echt nergens over! Vaak is de kwaliteit inderdaad niet eens je van het, en toch verwijderen stelletje kleuters daar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...

Gooi ze op vimeo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zin schreef:
Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...

Gooi ze op vimeo? :P


Ja dat is dus het probleem man, ik ben dus mn account kwijt en tevens alle filmpjes xD

ik ga dit weekend naar Wish, als Digital Punk ze dan weer draait zal ik ze ff opnieuw filmen en zet ik ze wel op vimeo haha xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran


Hopen dat Soundcloud niet moeilijk doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb:
Kijk uit naar het album ! :)
Echt spijtig dat hij deze zelf niet speelde op defqon (of dat ik hem alleszins niet gehoord heb tijdens zijn set)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 20:30 
 
Hardtraxxer

haha je wilt niet weten hoevaak ik deze gefilmd heb op een set van e-force. dacht serieus dat 't een tba van e-force was, maar kom er dus nu achter dat deze van hard driver is. wat een :bomb: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 12:48 
 
Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
:bomb: :bomb:
Kijk uit naar het album ! :)
Echt spijtig dat hij deze zelf niet speelde op defqon (of dat ik hem alleszins niet gehoord heb tijdens zijn set)


Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer z'n album gereleasd word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Nope. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Nope. ^^

Aah jammer!! thnx voor de heads up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vet nummer maar de melodie heeft wel veel weg van Francesco Zeta - Tragedy en Kasparov - Hellraising.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan die screech! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dafuq het youtube filmpje doet het weer O_o
is mijn account terug O_O?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Dafuq het youtube filmpje doet het weer O_o
is mijn account terug O_O?!

lol
Zelfs youtube kan dit mooie nummer niet weg krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zin schreef:
Dafuq het youtube filmpje doet het weer O_o
is mijn account terug O_O?!

lol
Zelfs youtube kan dit mooie nummer niet weg krijgen


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Deze gaat rechtstreeks naar de top 5. wát een track. :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/hard-driver-point-break-dwxcd0-t45626.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/hard-driver-point-break-dwxcd0-t45626.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks