Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem zo een beetje tegenvallen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft me vorige week op WiSH eigenlijk wel kunnen overtuigen na twee keer horen. Prima plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 01:53 
 
Hardtraxx Elite

Zaterdag op Last World Festival gehoord, en ja hij klonk dik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



HWS14 Rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook tof. Heeele chille synth van de melodie.
Beide climaxen komen er ook heerlijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Beter dan het gemiddelde G4H nummer iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Beter dan het gemiddelde G4H nummer iig :)

Eens, hoewel ik de kicks nog steeds bedroevend slap vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
standaard G4H plaat

Inderdaad!
En net als alle anderen vind ik deze ook weer heerlijk!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
patrickjeb schreef:
standaard G4H plaat

Inderdaad!
En net als alle anderen vind ik deze ook weer heerlijk!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..

Beginnen zo langzamerhand Brennan Heart taferelen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt vet, fijne melo ook :)
Mag alleen inderdaad wel eens wat vernieuwing komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
patrickjeb schreef:
Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..

Beginnen zo langzamerhand Brennan Heart taferelen te worden.


Daarom nemen ze nu ook even een break denk ik. om wat nieuwe sounds te ontwikkelen. Ran-d en Adaro hebben naast G4H natuurlijk ook nog solo boekingen/ tracks dus die hebben het behoorlijk druk. Ik vind deze Bolivia ook te standaard, alle sounds kennen we nu wel. Dan kan je met een nieuwe melodie komen maar als je dezelfde lead synths gebruikt gaat het allemaal op elkaar lijken . Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg) vind ik dan wel weer heeel vet, daar zit zoveel energie in. Jammer dat G4H tracks nooit worden gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hmm, ik ben misschien niet helemaal up to date met G4H, maar "stopten" ze niet alleen als DJ-act? En gingen ze gewoon door met produceren. Sterker nog, ik meen gister gelezen te hebben dat ze ook niet stoppen als DJ act, maar dat ze gewoon even niet in Nederland te zien zijn, omdat zij ook de drang hebben om de wereld te veroveren. Na de zoveelste keer meer van hetzelfde zou ik andere prioriteiten hebben, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Hmm, ik ben misschien niet helemaal up to date met G4H, maar "stopten" ze niet alleen als DJ-act? En gingen ze gewoon door met produceren. Sterker nog, ik meen gister gelezen te hebben dat ze ook niet stoppen als DJ act, maar dat ze gewoon even niet in Nederland te zien zijn, omdat zij ook de drang hebben om de wereld te veroveren. Na de zoveelste keer meer van hetzelfde zou ik andere prioriteiten hebben, maar goed.


Ze stoppen voor een bepaalde periode met boekingen geloof ik. In hun schedule is defqon al laatste boeking te zien. Ze zullen wel terugkomen hebben ze in hard with style laten weten. Ze zullen ongetwijfeld door blijven produceren voor gunz for hire, maar pas weer tracks laten horen als ze opnieuw gaan optreden lijkt me. Hopelijk tegen die tijd met wat nieuwe sounds. Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hmm, ik ben misschien niet helemaal up to date met G4H, maar "stopten" ze niet alleen als DJ-act? En gingen ze gewoon door met produceren. Sterker nog, ik meen gister gelezen te hebben dat ze ook niet stoppen als DJ act, maar dat ze gewoon even niet in Nederland te zien zijn, omdat zij ook de drang hebben om de wereld te veroveren. Na de zoveelste keer meer van hetzelfde zou ik andere prioriteiten hebben, maar goed.


Klopt, weet alleen niet zeker of ze in de rest van de wereld wel doorgaan met hun optredens, is nogal onduidelijk.
Ook al is het geen slecht idee om ook een break te nemen qua tracks produceren, eerst maar eens wat vernieuwing brengen in hun soundbank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:53 
 
Hardtraxx Elite

Ze hebben het overigens ook continue over ''operation sorrow'' misschien een album of een worldtour o.i.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.


Om het speciaal te houden?
Na zoveel acts is het speciale er nu toch wel vanaf. Als ze nu een tijdelijke break nemen hebben ze waarschijnlijk weer een aantal nieuwe tracks wanneer ze weer verder gaan, waardoor hun setjes weer wat vernieuwd worden :)

Kan me goed voorstellen dat mensen die G4H nu te saai vinden, toch weer geinteresseerd raken zodra ze hun optredens weer oppaken :D

Edit: lijkt me een goed idee om dit ergens anders te discussieren, dan kunnen we hier weer on-topic gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Elite

CosmicDestination schreef:
emmerick schreef:
Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.


Om het speciaal te houden?
Na zoveel acts is het speciale er nu toch wel vanaf. Als ze nu een tijdelijke break nemen hebben ze waarschijnlijk weer een aantal nieuwe tracks wanneer ze weer verder gaan, waardoor hun setjes weer wat vernieuwd worden :)

Kan me goed voorstellen dat mensen die G4H nu te saai vinden, toch weer geinteresseerd raken zodra ze hun optredens weer oppaken :D


Lees mijn hele tekst eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
CosmicDestination schreef:
emmerick schreef:
Ik kan me haast geen andere reden bedenken voor hun om (tijdelijk) te stoppen want ze waren behoorlijk succesvol.


Om het speciaal te houden?
Na zoveel acts is het speciale er nu toch wel vanaf. Als ze nu een tijdelijke break nemen hebben ze waarschijnlijk weer een aantal nieuwe tracks wanneer ze weer verder gaan, waardoor hun setjes weer wat vernieuwd worden :)

Kan me goed voorstellen dat mensen die G4H nu te saai vinden, toch weer geinteresseerd raken zodra ze hun optredens weer oppaken :D


Lees mijn hele tekst eens. :)


Aah mijn fout, had "andere" over het hoofd gezien, vond het al zo vaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Volgens mij was het zo dat gunz nu geen boekingen meer aanneemt en geen nieuwe optredens voor een bepaalde tijd, en als je naar hun video kijkt waar ze dat aankondigen hebben ze het over "operation sorrow" daar zie je dat ze nog een paar optredens hebben staan in het buitenland.

Met andere woorden ze spelen nu die boekingen die ze al hadden af en dat is dan operation sorrow en daarna blijven ze voor onbepaalde tijd uit beeld.

Teminste dat begrijp ik eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijven standaard geluiden, en vind de vocals vervelend. Nee, dit doet me helaas niet meer zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:13 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
patrickjeb schreef:
Vind het nog steeds een standaard G4H plaat en, net als de laatste G4H platen, niks aan..

Beginnen zo langzamerhand Brennan Heart taferelen te worden.


:lol: :lol: :lol: Weer een mooie Lyst! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Clean versie...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks