Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Warface

Track(s): Gangsters Don't Dance (Warface Remix)

Sample/video:


Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind eigenlijk helemaal niets geslaagd aan deze remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaahahahaha grootste opkomst maar niemand kan z'n kont keren dus er wordt ietwat gefistpumpt om het te vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Die kickrolls en haperende kicks verpesten voor mij het hele nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er gezellig uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor klinkt dit toch niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sommige nummers kun je maar beter niet een remix noemen als het een 13/12 Raw nummer wordt. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 01:23 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit toch stiekem best een vette plaat. Veel drive zit erin en die kicks klinken beter dan zijn "normale" kicks.
Of het een goede/mooie remix is, dat laat ik even buiten wegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 16:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geslaagde remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 17:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Ik vind eigenlijk helemaal niets geslaagd aan deze remix.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Ik vind eigenlijk helemaal niets geslaagd aan deze remix.


Lijkt meer alsof ze enkel de vocals en melodie hebben geleend voor een heel nieuwe track..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dooie boel daar zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wat een dooie boel daar zeg xd


Ik was hier vorig jaar en toen was het ook veel, maar dan ook echt veel te druk. Denk niet dat het is dat mensen niet los willen gaan, maar je staat er gewoon zo erg op elkaar gedrukt dat je met iedere beweging die je maakt zo'n 12 mensen raakt. Om die reden dit jaar dus ook overgeslagen en dat is zo te zien een juist besluit geweest.

OT: op het eerste gehoor klinkt dit best als een leuke remix, wil hem echter eerst een keer live horen voordat ik een echt oordeel geef :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat n mierenhoop. Snap niet dat als je weet dat t vorig jaar te vol stond dit jaar gewoon weer het zo vol laten lopen. Grappig nummertje btw gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Jezus wat n mierenhoop. Snap niet dat als je weet dat t vorig jaar te vol stond dit jaar gewoon weer het zo vol laten lopen.

Oh is best simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Da blijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Berenfiets schreef:
Ik vind eigenlijk helemaal niets geslaagd aan deze remix.


Lijkt meer alsof ze enkel de vocals en melodie hebben geleend voor een heel nieuwe track..


Das toch wel n beetje de bedoeling van een remix, als de rest ook hetzelfde moet blijven is het geen remix xd . Ik vind hem wel vet zo op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Berenfiets schreef:
Ik vind eigenlijk helemaal niets geslaagd aan deze remix.


Lijkt meer alsof ze enkel de vocals en melodie hebben geleend voor een heel nieuwe track..


Das toch wel n beetje de bedoeling van een remix, als de rest ook hetzelfde moet blijven is het geen remix xd . Ik vind hem wel vet zo op het eerste gehoor.


In mijn opinie geef je met een remix een eigen twist aan een bestaand nummer. Deze 'remix' vind ik meer een op zichzelf staande track die toevallig dezelfde melo en vocals heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah oke, in dat geval ben ik het gewoon niet met je eens, ik hoor hier wel duidelijk veel van de originele gangsters dont dance in, waar warface dan zijn eigen draai aan heeft gegeven door er wat typische warface sounds in te verwerken. Eigenlijk een beetje op dezelfde manier aangepakt als bij de left with the wrong en total domination remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw sample in de OP.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks