TSFH schreef:
Wat een dooie boel daar zeg

Ik was hier vorig jaar en toen was het ook veel, maar dan ook echt veel te druk. Denk niet dat het is dat mensen niet los willen gaan, maar je staat er gewoon zo erg op elkaar gedrukt dat je met iedere beweging die je maakt zo'n 12 mensen raakt. Om die reden dit jaar dus ook overgeslagen en dat is zo te zien een juist besluit geweest.
OT: op het eerste gehoor klinkt dit best als een leuke remix, wil hem echter eerst een keer live horen voordat ik een echt oordeel geef
